هم‌اندیشی اتحادیه‌ موسسات قرآنی با دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد کرمان برگزار شد
کد خبر: 3742391
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷

هم‌اندیشی اتحادیه‌ موسسات قرآنی با دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد کرمان برگزار شد

گروه موسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ جلسه مشترک هم‌اندیشی اتحادیه‌های قرآنی با دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان کرمان روز گذشته در محل دبیرخانه فرهنگی ـ هنری مساجد استان برگزار شد‌.

به گزارش ایکنا؛ جلسه مشترک هم‌اندیشی اتحادیه‌های قرآنی با دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان به دعوت ابدالی‌تکلو، ریاست دبیرخانه روز گذشته، سه‌شنبه، ششم شهریورماه در محل دبیرخانه فرهنگی ـ هنری مساجد کرمان برگزار شد‌.

در این جلسه ابدلی تکلو با مفید خواندن این جلسات وجهه اشتراک کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد با مؤسسات قرآنی را استفاده از ظرفیت معنوی و مردمی عنوان کرد و در راستای برگزاری جشنواره «مدهامتان» خواهان مشارکت بیشتر اتحادیه و مؤسسات قرآنی در این زمینه شد.

محمدعلی مشهدی، مدیرعامل اتحادیه‌های قرآنی نیز خواستار همدلی بیشتری شد و چند نمونه از تعامل‌های گذشته را که به موفقیت منجر شده بود، مثال زد. در ادامه جلسه مصطفی نیک‌ورز، دبیر اتحادیه در رابطه با چگونگی بهتر برگزاری جشنواره صحبت کرد و به عنوان نماینده اتحادیه انتخاب شد تا توسط وی برگزاری جشنواره پیگیری شود.

همه‌ساله این جشن در رشته‌های حفظ، قرائت و مفاهیم ویژه گروه سنی ۱۸ تا ۳۵ سال برگزار می‌شود که شرکت‌کنندگان آن از میان جوانان مسجدی و انقلابی هستند که معمولاً در پایان هر جشنواره از برگزیدگان قدردانی و منتخبان به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

این جشنواره امسال در شهرستان انار که به عنوان یکی از شهرستان‌های قرآنی مطرح است به همت خیرین و اداره‌های مربوطه برپا می‌شود.

انتهای پیام

captcha