رقابت 355 یزدی در مرحله استانی مسابقات قرآن دستگاه قضا
کد خبر: 3739491
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸

رقابت 355 یزدی در مرحله استانی مسابقات قرآن دستگاه قضا

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون فرهنگی دادگستری استان یزد از شرکت 355 نفر از کارکنان دادگستری و دستگاه‌های وابسته به قوه قضائیه همراه با خانواده در مسابقات قرآن کریم خبر داد.

رقابت 355 یزدی در مرحله استانی مسابقات قرآن دستگاه قضا

به گزارش ایکنا از یزد، محمدرضا عرشیان، معاون فرهنگی دادگستری استان یزد 27 مردادماه در آیین افتتاحیه مسابقات قرآن کریم دستگاه قضایی استان یزد اظهار کرد: 355 نفر از کارکنان دادگستری و دستگاه‌های وابسته به قوه قضائیه همراه با خانواده در مسابقات قرآن کریم قوه قضائیه شرکت می کنند.

وی ادامه داد: از تعداد 355 شرکت کننده 199 نفر کارمند و 156 نفر را خانواده کارمندان تشکیل می دهند که 56 نفر زیر 16 سال و 299 نفر نیز از بزرگسالان در این مسابقات به رقابت با یکدیگر می پردازند.

این مقام مسئول از حضور 182 نفر خواهران و 173 نفر برادران در مسابقات قرآن خبر داد و گفت: این تعداد متسابق قرآنی در رشته های درک مفاهیم، حفظ موضوعی، قرائت، ترتیل، حفظ قران و اذان شرکت می کنند.

وی ابراز کرد: مسابقات قرآن تنها بهانه ای برای انس و مجالست بیشتر با قران است تا تعالیم این کتاب انسان ساز، انیس مسیر زندگیمان شود.

معاون فرهنگی دادگستری استان یزد، حضور متسابقین قرآنی را مغننم بر شمرد و گفت: برنامه ریزی برای مسابقات و حضور متسابقین و شور هیجان قرآنی حاکم، همه تلاشی است در جهت اعتلای قرآن و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه که مأجور درگاه الهی است.

انتهای پیام

captcha