میزبانی ۱۱۰ مسجد کشور از جشن‌های دهه قربان تا غدیر
کد خبر: 3739419
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴

میزبانی ۱۱۰ مسجد کشور از جشن‌های دهه قربان تا غدیر

رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران از برگزاری جشن‌های دهه قربان تا غدیر در ۱۱۰ مسجد شاخص تهران خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ تسنیم نوشت: حجت‌الاسلام والمسلمین جواد صادق‌زاده مشاور شهردار و رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران از برگزاری جشن‌های دهه قربان تا غدیر با عنوان «غدیر؛ عید آسمانی» در 110 مسجد محوری و شاخص تهران خبر داد و گفت: ائمه جماعات و فعالان فرهنگی مساجد روز دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری با حضور در مرکز فعالیت‌های دینی مساعدت مالی و بسته فرهنگی ویژه دهه ولایت را دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه به هر مسجد500 هزار تومان کمک نقدیمی‌شود، افزود: این بسته فرهنگی شامل گرافیک‌های اطلاع‌رسانی، 13 اینفوگرافی در ابعاد پنجاه در هفتاد با موضوعات آیات و احادیث مرتبط با حضرت امیرالمومنین (ع)، ابلاغ سوره توبه، خطبه غدیر، داستان مباهله، وقایع زندگی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)، ازدواج امیرالمومنین (ع) و حضرت فاطمه (س) و ... است که در سطح شهر و مساجد پخش می‌شود.

رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران یادآور شد: سوالاتی هم درباره موضوعات مطرح شده تهیه شده است و در داخل همان بسته فرهنگی به ائمه جماعات مساجد جهت برگزاری مسابقات فرهنگی اهداء می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین صادق‌زاده از انتشار بروشور رونمایی روزشمار غدیر خم خبر داد و اظهار کرد: این روزشمار همزمان با آغاز دهه ولایت شروع می‌شود و تا روز غدیر خم نیز ادامه دارد و در هر روزشمار به طور خلاصه اتفاقات رخ داده در هر روز بر اساس منابع اهل سنت روایت می‌شود.

انتهای پیام

captcha