برگزاری همایش طرح قرآنی «صفای دل»
کد خبر: 3739329
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴

برگزاری همایش طرح قرآنی «صفای دل»

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت هفت آسمان شهر اصفهان، همایش طرح قرآنی«صفای دل» را برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه فرهنگی قرآن وعترت هفت آسمان با هدف آموزش قرآن به همه علاقه‌مندان در سطح کشور، برنامه‌های آموزشی ویژه به صورت غیر حضوری طراحی کرده است که هم اکنون در حال برگزاری است.
این برنامه در قالب طرح قرآنی «صفای دل» به صورت غیر حضوری در سه بخش، شامل دوره مطالعاتی ترجمه قرآن، دوره مطالعاتی برگزیده تفسیر نمونه(آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی) و دوره شنیداری از کتاب تفسیر تسنیم(آیت‌الله العظمی جوادی آملی) برای علاقه‌مندان اجرا می‌شود.
در این راستا علاقه‌مندان به صورت تلفنی با مؤسسه در ارتباط بوده و طی مدت تعیین شده به آموزش مشغول می‌شوند. مقرر شده است که پس از پایان دوره، اعضاء در همایش طرح شرکت کنند.
بنابر این بیست‌ودومین همایش طرح قرآنی صفای دل، ویژه اعضای شهرستان نجف‌آباد، جوزدان، خمینی‌شهر، چادگان، بودان، تیران، گلدشت، امیرآباد، کوشک، کهریزسنگ، یزدانشهر، امیرآباد، دامنه و مناطق حومه آن در تاریخ اول شهریورماه ساعت 18 به نشانی نجف‌آباد، خیابان شریعتی، بلوار شهید عباس قلی‌جوزی، تالار ابن سینا(شبکه بهداشت) با حضور 200 نفر برپا می‌شود.
همچنین بیست و سومین همایش نیز با حضور 500 نفر ویژه اعضاء منطقه بن‌رود و حومه آن در تاریخ ششم شهریورماه ساعت17 در شهرک امام جعفر صادق(ع)، سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش منطقه بن‌رود برگزار می‌شود.
این همایش با ویژه‌برنامه‌های قرائت قرآن، اجرای تواشیح گروه رهروان ولایت و سخنرانی ولی‌الله جعفری، مدیر مؤسسه درباره آیین‌نامه و قوانین جدید طرح، همراه خواهد بود.
انتهای پیام

captcha