ویژه‌برنامه‌های كانون قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی تهران
کد خبر: 3732820
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۲

ویژه‌برنامه‌های كانون قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی تهران

کانون خبرنگاران نبأ ــ کانون قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی تهران برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی ویژه‌ای را در رشته‌های مختلف برگزار می‌کند.

اعلام برنامه‌های كانون قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی تهران

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ کانون قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی تهران برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی ویژ‌ه‌ای را در رشته‌های مختلف با اعطای گواهینامه معتبر از مرکز؛ برگزار می‌کند.
در همین راستا، برنامه‌های علمی ـ قرآنی در رشته‌های؛ کارگاه‌های علم و قرآن، تشکیل تیم پژوهشی علمی ـ قرآنی و تألیف کتاب، کارگاه‌های بررسی پزشکی در قرآن، آموزش روش پژوهش و مقاله‌نویسی در حوزه قرآن و سلامت، کارگاه فنی برای تولید مستند و نرم‌افزارهای علمی ـ قرآنی، تولید اثر هنری در این زمینه و برپایی نمایشگاه‌های علم و قرآن؛ برنامه کلاس‌های قرآنی در رشته‌های، تفسیر و تدبر در قرآن، حفظ قرآن، صوت و لحن(قرائت وتحلیل)، تجوید و روانخوانی قرآن، پاسخ به شبهات و دوره‌های سبک زندگی قرآنی برگزار می‌کند.
همچنین دوره‌های فشرده آموزشی در زمینه‌های؛ نهج‌البلاغه، احکام، اذان، دعا، مناجات‌خوانی، خوش‌نویسی، طراحی پوستر، شعر و نویسندگی و برنامه‌های متنوع دیگر شامل؛ سیر مطالعاتی، اردو، اکران فیلم و مستند و برگزاری کرسی تلاوت با حضور قاریان برتر در فصل تابستان برگزار می‌کند.
علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام و همکاری با کانون قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی در هریک از برنامه‌ها، نام رشته، مقطع و شماره تماس خود را به شناسه تلگرامی @qurantums_admin و یا شماره 09396967083 پیامک کنند.

مسعود باریکان

انتهای پیام

captcha