مردم ایران پایبند انقلاب اسلامی هستند
کد خبر: 3726061
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۸

مردم ایران پایبند انقلاب اسلامی هستند

گروه سیاسی- نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: علی‌رغم توطئه‌های همیشگی دشمنان، مردم هیچگاه ناامید نشدند و پایبندی خود را به انقلاب حفظ کردند.

مردم ایران پایبند انقلاب اسلامی هستند

به گزارش ایکنا از البرز، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور شامگاه چهارشنبه(6تیر) در ویژه‌برنامه هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و گرامیداشت شهدای هفتم تیر که در مصلی کرج برگزار شد با با اشاره به اینکه دشمنان هشت سال جنگ را به ایران تحمیل کردند، اظهار کرد: دشمنان اسلام از بدو پیروزی انقلاب علیه نظام اسلامی وارد توطئه و خیانت شدند.
وی افزود: دشمنان از همان ابتدای انقلاب به دنبال تحریف حقایق بودند و سعی داشتند که ملت را از نظام و انقلاب ناامید کنند.
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: با همه این دشمنی‌ها ملت ایران در مقابل این توطئه‌ها ایستادگی کرده و هیچگاه از انقلاب و نظام ناامید نشدند و با قدرت تمام از نظام و ارزش‌های انقلابی دفاع کردند.
ذوالنور در ادامه به حوادث سال ۶۶ و جنگ نیمه سخت دشمنان اشاره کرد و گفت: بنی‌صدر در آن سال‌ها بحران و جنگ و آشوب خیابانی به راه انداخت و شروع به خیانت و فتنه کرد ولی نیروهای انقلابی از این آزمون سربلند بیرون آمدند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران از این اتفاقات زیاد دیده است، ابراز کرد: هوشیاری و وحدت رویه ملت ایران از ابتدای انقلاب تا کنون رمز پیروزی مردم در مقابله با دسیسه‌های دشمنان بوده است.
انتهای پیام./

 

captcha