استقبال عمومی از برنامه‌های دانشگاه آزاد در نمایشگاه قرآن
کد خبر: 3722208
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴

استقبال عمومی از برنامه‌های دانشگاه آزاد در نمایشگاه قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ علی عزتی، رئیس اداره فعالیت‌های کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی از استقبال فراوان مردم از برنامه‌های این دانشگاه در بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم خبر داد.

استقبال عمومی از برنامه‌های دانشگاه آزاد در نمایشگاه قرآن

علی عزتی، رئیس اداره فعالیت‌های کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا؛ در رابطه با فعالیت‌های مختلف دانشگاه آزاد در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم که مورد استقبال فراوان بازدیدکنندگان نیز قرار گرفت، اظهار کرد: در نمایشگاه امسال بالغ بر 60 اثر منتخب از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد در قالب‌های مختلف خط، تذهیب، نقاشی خط و ... در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.
رئیس اداره فعالیت‌های کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: همچنین، برگزاری مسابقه «شب‌های نورانی» در نمایشگاه که طی اجرای آن هر روز به شش نفر از برگزیدگان جوایزه نقدی و فرهنگی اعطا شد و نیز نمایش پایان‌نامه‌های قرآنی که شامل نزدیک به 80 پایان‌نامه از استان‌های مختلف کشور بود، از دیگر برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه بود.
عزتی در ادامه تصریح کرد: برنامه شاخصی که امسال برای اولین بار توسط دانشگاه آزاد در نمایشگاه بین‌المللی قرآن اجرا شد، برنامه تئاتر دینی و مذهبی بود که دو گروه از دانشگاه‌های تهران مرکز و شهر قدس به اجرای تئاتر ‌پرداختند(هر کدام 10 برنامه) که این برنامه نیز استقبال فراوان عموم مردم و بازدیدکنندگان را به همراه داشت.
رئیس اداره فعالیت‌های کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: همچنین، برگزاری نشست‌های علمی و قرآنی با موضوعات مختلف همچون مهدویت، اسلام‌ستیزی و ... از سوی واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی همچون واحد علوم تحقیقات، تهران شمال و اسلامشهر، نمایش نشریات و تألیفات قرآنی، برپایی کارگاه‌های آموزشی در طول نمایشگاه و نیز رونمایی از نرم‌‌افزار «باران رحمت» از جمله برنامه‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه بیست و ششم بود.

انتهای پیام

captcha