آماده‌سازی صحیفه امام به زبان اردو/ برگردان فرانسه انجام می‌شود
کد خبر: 3721793
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴

آماده‌سازی صحیفه امام به زبان اردو/ برگردان فرانسه انجام می‌شود

گروه ادب ــ‌ مدیر ارتباطات و مخاطب‌شناسی معاونت بین‌الملل و دبیر سایت‌های غیرفارسی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) از آماده‌سازی صحیفه امام به زبان اردو خبر داد و افزود: همچنین برگردان فرانسه این اثر در دست انجام است.

آماده‌سازی صحیفه امام به زبان اردو/ برگردان فرانسه انجام می‌شود

رضا عبداللهی‌فرد، مدیر ارتباطات و مخاطب‌شناسی معاونت بین‌الملل و دبیر سایت‌های غیرفارسی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا؛ اظهار کرد: ترجمه تعداد دیگری از آثار امام از جمله صحیفه که 22 جلدی بوده، آماده و چاپ شده است. این صحیفه به زبان اردو آماده شده است که از کارهای جدید این موسسه به شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه پنج جلد از این کتاب تلخیص و در قالب سه و حداکثر چهار جلد آماده‌سازی می‌شود،‌ گفت: این اثر به بیانات امام در نوفل لوشاتو در ایام تبعید ایشان اختصاص دارد. گروه ترجمه و تحقیق موسسه ابتدا این کتاب‌ها را مورد مطالعه قرار دادند که به پاورقی و توضیحات تکمیلی نیاز بوده است و آن را برای مخاطبان خارجی آماده‌ کردند.

مدیر ارتباطات و مخاطب‌شناسی معاونت بین‌الملل این موسسه همچنین این نوید را داد که این اثر در قالب چهار جلد به زبان فرانسه در دست ترجمه و آماده‌سازی است و ادامه داد: گرایش معاونت بین‌الملل موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) به سوی آثار مولتی مدیا و رسانه‌های چندمنظوره است که کتاب‌های صوتی و تصویری از این جمله است.

عبداللهی افزود: این آثار با مشارکت سازمان‌ها و مراکزی که این کارها را انجام دادند و البته با توجه به این نکته که از انجام کارهای موازی پیشگیری شود انجام شده است؛ به این معنی که از توانمندی و تجارب سازمان‌هایی که در حوزه خارج از کشور فعالیت می‌کردند و فعالیت همسو داشتند در این راستا استفاده کنیم.

انتهای پیام

captcha