ضرورت استفاده از ظرفیت هنرمندان برای طراحی المان‌ها
کد خبر: 3718378
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵

ضرورت استفاده از ظرفیت هنرمندان برای طراحی المان‌ها

گروه اجتماعی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: لازم است برای طراحی المان‌ها از ظرفیت هنرمندان استانی استفاده شود چرا که هنرمندان استان آمادگی طراحی، ساخت و مدیریت المان‌های با محتوا برای یادمان‌های شهدای گمنام را دارند.

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، احمد محبی، امروز 7 خرداد، در اولین جلسه کمیته مراکز فرهنگی و امور یادمان های دفاع مقدس استان اظهارکرد: بر اساس شورای فرهنگی انقلاب اسلامی متولی طراحی، ساخت و حمل المان‌ها اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانداری، شهرداری، معاونت عمرانی استانداری، اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری و سازمان تبلیغات اسلامی هستند.
وی افزود: با توجه به اینکه بوستان شهدای گمنام پاسداران از قدیمی‌ترین مکان‌هایی است که میزبان شهدای گمنام است پیشنهاد می‌شود که هر هفته پنجشنبه‌ها صبح مدت زمان مشخصی کارمندان و مدیران ادارات برای زیارت این شهدا در مزارها حاضر شوند.

علی اصغرآسمانی مقدم، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه گفت: اگر قرار است شهید گمنامی در روستا تدفین شود لازم است قبل از در نظر گرفتن مکان با این اداره کل هماهنگ شود که زمین غصبی نبوده و یا اینکه در طرح هادی روستا نباشد.

وی اظهار کرد: اگر در روستا بخواهند شهید گمنامی دفن شود باید هماهنگی با این اداره کل صورت گیرد تا تامین زمین و جانمایی لازم را انجام دهیم.

وی یادآور شد: وظیفه بنیاد مسکن تامین مکان برای دفن شهدای گمنام است.

 

captcha