دیدار با خانواده شهید «ابوالفضل یونسی»
کد خبر: 3718250
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸
در برنامه «ستارگان پرفروغ» منطقه 10 صورت می گیرد؛

دیدار با خانواده شهید «ابوالفضل یونسی»

گروه جهاد و حماسه ــ رئیس فرهنگسرای عطار نیشابوری به همراه رئیس خانه موزه شهیدان اقبالی در ویژه برنامه ستارگان پر فروغ با خانواده معظم شهید والامقام «ابوالفضل یونسی» دیدار می‌کند.

رد نشود//دیدار با خانواده شهید «ابوالفضل یونسی»

به گزارش ایکنا؛ در ویژه برنامه «ستارگان پر فروغ» این هفته که ساعت 11 سه شنبه هشتم خرداد ماه در بیت معظم شهید «ابوالفضل یونسی» برگزارمی‌شود؛ محمدرضا جمالی، مدیرفرهنگی هنری منطقه 10 به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای منطقه 10؛ با خانواده معظم این شهید والامقام دیدار و از ایشان تجلیل خواهد کرد.

یادآور می‌شود، شهید بسیجی «ابوالفضل یونسی» متولد یکم دیماه 1346در خانواده‌ای مذهبی در تهران چشم به جهان گشود و داوطلبانه به سوی جبهه حق عليه باطل رهسپار شد و در بيست و دوم فروردین ماه 1362 در عملیات والفجر 1 در منطقه فکه به درجه رفیع شهادت نائل می‌شود. پیکر پاک شهید پس از دوازده سال؛ در هجدهم مردادماه 1374 رجعت و در قطعه 28 ردیف 6 شماره 14 گلزار مطهرشهدای بهشت زهرا (س) به خاک سپرده می‌شود.

گفتنی است؛ گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام منطقه 10 به همراه پاسداشت فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت در قالب دیدار و تکریم خانواده معظم شهدا؛ براساس فرموده مقام معظم رهبری به «تلطف و احوالپرسی از خانواده شهدا» از اهداف برنامه ستارگان پر فروغ است که هر هفته، سه شنبه‌ها به همت خانه موزه شهیدان اقبالی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این برنامه می‌توانند به نشانی بزرگراه نواب صفوی (شمال به جنوب)، خیابان کمیل غربی بعداز چهار راه قلیچ خانی؛ خانه موزه شهیدان اقبالی مراجعه کرده یا با شماره تلفن: 66691546 ارتباط بگیرند.

انتهای پیام

captcha