حضور سوره مهر با 15 اثر قرآنی در نمایشگاه قرآن
کد خبر: 3718231
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵

حضور سوره مهر با 15 اثر قرآنی در نمایشگاه قرآن

گروه ادب ــ مسئول غرفه انتشارات سوره مهر در بیست و ششمین نمایشگاه قرآن کریم با اشاره به عرضه 240 اثر در این دوره از نمایشگاه،‌ اظهار کرد: 15 اثر از این کتاب‌ها قرآنی هستند.

حضور سوره مهر با 15 اثر قرآنی در نمایشگاه قرآن

احمد سوری، مسئول غرفه انتشارات سوره مهر در بیست و ششمین نمایشگاه قرآن کریم در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا؛ با بیان اینکه این نمایشگاه با محوریت قرآن بوده و به صورت تخصصی برگزار می‌شود،‌ گفت: ناشران تخصصی در این رویداد معنوی حضور پیدا کرده‌اند که عرصه فعالیت آنها قرآن بوده است.

وی با بیان اینکه سوره مهر نیز دارای 15 اثر قرآنی است و در این دوره از نمایشگاه به عرضه آثار خود پرداخته است، افزود: 240 کتاب که گزیده آنها قرآنی است را به نمایشگاه آورده‌ایم که باقی کتاب‌های غیرقرآنی ما به موضوعات کمابیش مرتبط با نمایشگاه مربوط می‌شوند که دفاع مقدس از این جمله است.

سوری از ارائه کتاب در حوزه‌های کودک و نوجوان و بزرگسال یاد و عنوان کرد: سعی کرده‌ایم که کتاب‌هایی که قرآنی نیستند، با این محیط قرابت داشته باشند. «نگهبان غار» با رویکرد قصه‌های قرآنی، «آینه‌های تو در تو» که بررسی ادبی قصص قرآنی است، مجموعه «نمایشنامه‌های قرآنی» و ... از این جمله آثار هستند.

انتهای پیام

captcha