استقامت بر مواضع حق دستخوش منفعت‌طلبی نشود
کد خبر: 3718203
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸
حجت‌الاسلام علیرضا لطفیان سرگزی؛

استقامت بر مواضع حق دستخوش منفعت‌طلبی نشود

کانون خبرنگاران نبأ ــ رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان فهرج با بیان اینکه نباید استقامت بر سر مواضع حق، دستخوش منفعت‌طلبی وخودمحوری شود، گفت: صداقت سیاسی آن است که عملکردها، شعارها، اهداف و جهت‌گیری فعالان سیاسی، برخاسته از ایمان و الهام گرفته از تعهد و برای کسب رضای الهی باشد.

استقامت بر سر مواضع حق دستخوش منفعت‌طلبی نشود

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، گفتمان دینی «اخلاق معاشرت به روایت رساله حقوق امام سجاد(ع) با همکاری اداره‌کل اوقاف و امور خیریه و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان و کانون فرهنگی تبلیغی شهید آیت‌الله محمدعلی لطفیان سرگزی در شهرستان فهرج برگزار شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا لطفیان سرگزی، رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان فهرج استان کرمان در این گفتمان با معرفی کتاب شهود و شناخت شرح صحیفه سجادیه از آیت‌الله حسن ممدوحی کرمانشاهی، گفت: از عمده‌ترین راه‌های انتقال یک فرهنگ به نسل‌های آینده، رفتار پدر، مادر و مربیان است؛ کودکان مستعدترین شاگردانی هستند که درس‌های عملی را با دقت از رفتار ما می‌آموزند.
وی ادامه داد: کسی که در پند و موعظه، تبلیغ و ارشاد، صداقت داشته باشد، عملش آینه حرفش و رفتارش شاهد گفتارش خواهد بود، به تعبیر مقام معظم رهبری راستی در گفتار، تعهد نسبت به امانت مردم، وفا به پیمان، نشانه صداقت و معیار قرب به ذات اقدس الهی است.
لطفيان سرگزی با اشاره به اینکه قوام هر جامعه وابسته به اعتماد انسان‌ها به یکدیگر است، عنوان کرد: آنچه این بنیان را استوار و محکم می‌کند صداقت انسان‌ها نسبت به هم است. صدق تنها یک خصلت فردی در معاشرت‌های خانوادگی و دوستانه نیست بلکه در صحنه اجتماع و فعاليت‌های سیاسی وعملکرد شخصیت‌های مشهور نیز مصداق و مورد پیدا می‌کند.
رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان فهرج با بیان اینکه نباید استقامت بر سر مواضع حق، دستخوش منفعت‌طلبی وخودمحوری شود، گفت: صداقت سیاسی آن است که عملکردها، شعارها، اهداف و جهت‌گیری فعالان سیاسی، برخاسته از ایمان و الهام گرفته از تعهد و برای کسب رضای الهی باشد و از هرگونه سیاسی‌کاری، دروغ، تهمت و کتمان حقایق پرهیز شود.
محمود لطفیان
انتهای پیام

captcha