رقابت 8 شرکت‌کننده در پنجمین شب جایزه قرآن دبی
کد خبر: 3718197
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳

رقابت 8 شرکت‌کننده در پنجمین شب جایزه قرآن دبی

گروه بین‌الملل ـ نمایندگان هشت کشور فلسطین، ایرلند، بحرین، بورکینافاسو، نپال، سوئد، نیجر و زامبیا در پنجمین شب مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی با یکدیگر رقابت کردند.

رقابت 8 کشور در پنجمین روز از مسابقات بین‌المللی جایزه دبی 

به گزارش ایکنا به نقل از روزنامه اماراتی الوطن؛ در پنجمین شب از بیست‌ و دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی معروف به دوره «زاید»، 8 شرکت‌کننده در میان استقبال پرشور مردمی در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی و صنعت دبی به رقابت پرداختند.

احمد خلیل نعمان از فلسطین، عبدالباری سلامی از ایرلند، عبدالمجید بستکی از بحرین، تابسوبا اسحاق از بورکینافاسو، عمر فاروق از نپال، امین حسین از سوئد، حسن جبریل عمر از نیجر و اسامه الیاس بتیل از زامبیا یکشنبه‌شب (ششم خرداد‌ماه) به اجرای محفوظات قرآنی خود پرداختند و به سؤالات کمیته داوران پاسخ دادند.

شرکت‌کنندگان پنجمین شب مسابقات قرآن جایزه دبی که در رشته حفظ کل قرآن رقابت پرداختند به روایت حفص از عاصم تلاوت کردند.

یادآوری می‌شود؛ بیست و دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی امسال با حضور حافظان قرآن از ۱۰۴ کشور جهان در حال برگزاری است و بخش اصلی رقابت‌ها که از چهارشنبه‌شب هفتم ماه رمضان در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی و صنعت دبی آغاز شده تا بیستم این ماه ادامه خواهد داشت.

این مسابقات در رشته حفظ کل قرآن برگزار می‌شود و محمدرضا زاهدی، نوجوان حافظ کل قرآن، به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در این دوره از مسابقات حضور دارد.

انتهای پیام

captcha