هیئت عشاق‌الرقیه(س) شیراز در آتش كینه آشوبگران سوخت/ پاسخ قاطعانه هیئتی‌ها به دشمنان دین
کد خبر: 3678586
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹

هیئت عشاق‌الرقیه(س) شیراز در آتش كینه آشوبگران سوخت/ پاسخ قاطعانه هیئتی‌ها به دشمنان دین

گروه اجتماعی: هیئت عشاق‌الرقیه(س) شیراز توسط آشوبگران و معاندان دین و نظام در آتش سوخت، اما خادمان حسینی و اعضای هیئات مذهبی نسبت به این جنایت، ساكت ننشستند و با تجمع بزرگ در مكان این هیئت، وحدت وصف‌نشدنی خود را برای مقابله با دشمنان دین نشان دادند. در این گزارش نگاهی بر سخنان و درخواست‌های مسئولان هیئات مذهبی داریم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، ساعت 3:15 بامداد روز یكشنبه، 11 دی‌ماه جاری بود كه عده‌ای از آشوبگران و مخلان نظم و امنیت عمومی و دشمنان دین و مذهب، به دستور سركردگان آمریكایی و اسرائیلی خویش به تكیه هیئت مذهبی عشاق الرقیه(س) محله سهل آباد شیراز حمله كرده و این تكیه را به آتش كشیدند.
فاجعه و جنایتی بسیار دلخراش كه قلب بسیاری از عاشقان و دلدادگان حسینی را به درد آورد لذا امت حزب‌الله و متدین شیراز و اعضای هیئات مذهبی این كلان‌شهر تصمیم گرفتند پاسخ این حركت زننده دشمنان اسلام را دهند و در این راستا تجمع بزرگ عاشقان حسینی و اعضای هیئات مذهبی شیراز شب گذشته، 12 دی‌ماه در محل این هیئت سوخته برگزار شد. در ادامه این گزارش پای سخنان جمعی از اعضای هیئات مذهبی شیراز و فارس می‌نشینیم.

هیئت عشاق‌الرقیه(س) شیراز در آتش كینه آشوبگران سوخت/ پاسخ قاطعانه هیئتی‌ها به دشمنان دین
قاسم زارع، مسئول هیئت فرهنگی ـ مذهبی عشاق الرقیه(س) شیراز در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار ایكنا گفت: صبح روز گذشته بود كه عوامل ضد انقلاب آمدند و فضای هیئت مذهبی ما را به آتش كشیدند و شدت آتش‌سوزی نیز به حدی بود كه وسایل هیئت اعم از سیستم صوتی، وسایل برقی، ویدئو پروژكتور و غیره به كلی از بین رفته است اما به لطف و مدد الهی امشب جلسه هفتگی هیئت برگزار شد.

وحدت هیئتی‌ها با انجام چنین حركاتی از سوی دشمنان، بیشتر خواهد شد
وی افزود:‌ امشب تمام هیئات مذهبی شیراز در اینجا گردهم آمدند تا این جنایت آشوبگران و معاندان نظام و دین را محكوم كنند و به همه دشمنان ما بگویند كه هیئات مذهبی شیراز و فارس با وحدت وصف‌نشدنی همه در كنار یكدیگر قرار دارند و به كوری چشم دشمنان، جلسات امام حسین(ع) را روز به روز پرشورتر از قبل به نفع نظام اسلامی، مقام معظم رهبری و خانواده‌های معظم شهدا برپا می‌كنند.

هیئت عشاق‌الرقیه(س) شیراز در آتش كینه آشوبگران سوخت/ پاسخ قاطعانه هیئتی‌ها به دشمنان دین

عشق امام حسین(ع) خاموش شدنی نیست
زارع با تأكید بر اینكه عشق امام حسین(ع) خاموش شدنی نیست، گفت: دشمنان ما بدانند كه هر كاری كنند نمی‌توانند عشق امام حسین(ع) را از دل‌های شیعیان بیرون كنند چنانچه امام صادق(ع) فرمودند برای جد ما حسین(ع) حرارتی در قلوب شیعیان است كه هرگز سرد و خاموش نخواهد شد لذا با انجام چنین حركاتی قطعاً شور حسینی مردم بیشتر خواهد شد.
مجید بشر، رئیس شورای هیئات مذهبی شیراز نیز در این رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار ایكنا گفت: من در ابتدا این فاجعه اسفناك را به حضرت صاحب‌الزمان(عج)، مقام معظم رهبری، خادمین حسینی و اعضای هیئت عشاق الرقیه شیراز تسلیت می‌گویم.

خط قرمز هیئتی‌ها پرچم مقدس امام حسین(ع) است
وی با تأكید بر اینكه خط قرمز ما هیئتی‌ها پرچم مقدس امام حسین(ع) است، گفت: این خیمه سوخته حاصل دسیسه دشمنان خارجی و داخلی است كه نه به انقلاب بلكه به دین دارد لطمه وارد می‌كنند.

دستگاه‌های امنیتی و انتظامی به صورت ویژه به این پرونده رسیدگی كنند
بشر از دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و قضایی درخواست كرد كه به طور ویژه به مسئله آتش زدن هیئت مذهبی عشاق‌الرقیه(س) رسیدگی كنند و نگذارند چنین اتفاقی دوباره رخ دهد.

هیئت عشاق‌الرقیه(س) شیراز در آتش كینه آشوبگران سوخت/ پاسخ قاطعانه هیئتی‌ها به دشمنان دین
رئیس شورای هیئات مذهبی شیراز باز هم تأكید كرد: دشمنان ما بدانند كه ما هیئتی‌ها هیچگاه اجازه نمی‌دهیم كه اتفاقی برای دین و كتاب و مقدسات رخ دهد.
قاضی‌پور، عضو شورای هیئات مذهبی فارس نیز به خبرنگار ایكنا گفت: این حادثه بسیار تلخی است البته در سال 88 نیز عده‌ای از این منافقان از خدا بی خبر آمدند و كارهایی كه نباید انجام شود انجام دادند، در صورتی كه اگر مردم بخواهند روزی جلوی این‌ها را بگیرند، بسیار راحت با انسجام و حركت در خط ولایت فقیه می‌توانند پاسخ دندان‌شكنی به آن‌ها بدهند چنانچه در 9 دی سال 88 هم چنین چیزی را مشاهده كردیم.

خادمان حسینی به راحتی می‌توانند مقابل جرثومه‌های فساد بایستند
وی افزود: گاهی اوقات مشاهده می‌كنیم كه جرثومه‌های فسا در گوشه و كنار شهر، حركات ناشایستی انجام می‌دهند، اما این‌ها باید بدانند كه اگر خادمان امام حسین(ع) بخواهند به راحتی می‌توانند جلوی آن‌ها بایستند در صورتی كه خادمان حسینی همیشه به دید عطوفت نگاه می‌كنند وگرنه این‌گونه نیست كه نتوانند كاری در مقابله آن‌ها انجام دهند.

هیئت عشاق‌الرقیه(س) شیراز در آتش كینه آشوبگران سوخت/ پاسخ قاطعانه هیئتی‌ها به دشمنان دین
قاضی‌پور هم از مقامات قضایی و امنیتی خواست تا با این جرثومه‌های فسادی كه به مقدسات دینی توهین می‌كنند، برخورد قاطع كنند قبل از اینكه مردم خودشان بخواهند وارد عمل شوند چون ممكن است در فضای شهر تشنج ایجاد شود.
وی تأكید كرد كه اگر چنانچه مقامات قضایی نتوانند با این‌ها برخورد كنند ما امت حزب‌الله و مسئولان هیئات مذهبی با این‌ها برخورد قاطعانه‌ای خواهیم كرد و از این كارها به راحتی نمی‌گذریم.

جهت مشاهده گزارش تصويری اينجا كليك كنيد.

captcha