آخرین وضعیت مصدومان حادثه اتوبوس راهیان نور در بیمارستان‌های اهواز
کد خبر: 3672439
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴

آخرین وضعیت مصدومان حادثه اتوبوس راهیان نور در بیمارستان‌های اهواز

گروه اجتماعی: آخرین وضعیت مصدومان حادثه اتوبوس راهیان نور بیان می‌کند که تعدادی از این افراد مناسب و وضعیت یک نفر وخیم است.

فرهاد حمزه‌لویی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان اظهار کرد: تاکنون در مجموع 45 نفر از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس راهیان نور دانش‌آموزان استان البرز در روز گذشته 21 آذرماه به بیمارستان‌های گلستان و بقایی اهواز منتقل شده‌اند.

وی افزود: قرار بود شب گذشته تعدادی از این مصدومان از بیمارستان ترخیص شوند، اما طبق تشخیص پزشکان تاکنون در بیمارستان تحت مراقبت قرار دارند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: 30 مصدوم این حادثه به بیمارستان بقایی اهواز انتقال یافتند که اکنون 15 نفر در اورژانس و 14 نفر در بخش بستری هستند. حال یک نفر از مصدومان انتقالی به بیمارستان بقایی نیز وخیم گزارش شده که اکنون در بخش آی سی یو بستری است.

حمزه‌لویی بیان کرد: همچنین 15 مصدوم به بیمارستان گلستان انتقال یافتند که از این تعداد اکنون چهار نفر در بخش بستری‌اند و یک نفر در بخش آی سی یو تحت مراقبت است و 10 نفر دیگر ترخیص شده‌اند.

iqnakhouzestan@

captcha