24 آذرماه؛ آیین پایانی جشنواره جانبازان نخاعی سراسر کشور
کد خبر: 3672403
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴

24 آذرماه؛ آیین پایانی جشنواره جانبازان نخاعی سراسر کشور

گروه جهاد و حماسه: نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی جانبازان نخاعی سراسر کشور که از 20 آذر آغاز شده است، 24 آذرماه در هتل رامسر به کار خود پایان می‌دهد.

پنجشنبه//////24 آذرماه؛ آئین پایانی جشنواره جانبازاران نخاعی سراسر کشور

 

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی جانبازان نخاعی سراسر کشور در پنج رشته بسکتبال با ویلچر، شطرنج، فوتبال روی میز، دارت و شنا برگزار می‌شود که ویژه جانبازان ۷۰ درصد نخاعی است.

طبق هماهنگی که با اداره تربیت بدنی بنیاد شهید انجام شد این مسابقات از 20 آذرماه در هتل رامسر آغاز شده است و با توجه به اعلام آمادگی که از سوی استان‌ها عنوان شده، پیش‌بینی می‌شود بیش از 200 جانباز نخاعی در این دوره مسابقات حضور پیدا کنند. تعدادی از شرکت‌کنندگان از جانبازان نخاعی گردنی هستند؛ پیش‌بینی شده 40 جانباز گردنی در دو رشته‌ی دارت و شطرنج شرکت کنند.

آیین پایانی جشنواره فرهنگی، ورزشی جانبازان نخاعی، 24 آذرماه با حضور مقامات لشکری و کشوری همچون حجت‌الاسلام شهیدی محلاتی، رئیس بنیاد شهید، استاندار مازندران، شهردار و فرماندار رامسر در هتل رامسر برگزار می‌شود.

نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی جانبازان نخاعی سراسر کشور برنامه‌های فرهنگی متنوعی نیز به همراه دارد که می‌توان به روایتگری جانبازان، مسابقات کتابخوانی و مراسم‌های عقیدتی اشاره کرد.

captcha