هشتمین دوره شعر گلدسته‌های سپید برگزار می‌شود
کد خبر: 3672312
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴

هشتمین دوره شعر گلدسته‌های سپید برگزار می‌شود

گروه ادب: هشتمین دوره شعر گلدسته‌های سپید امسال با موضوع حضرت‌ام‌البنین(س) میزبان مسابقات شعر و داستان است که از اوایل آذرماه و همزمان با ارسال پوستر و فراخوان این مسابقات آغاز شده است.

رد نشود//هشتمین دوره شعر گلدسته‌های سپید برگزار می‌شود

 

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، هشتمین دوره شعر گلدسته‌های سپید، شامل دو بخش است که بخش اول آن با موضوع حضرت ام‌البنین(س) و به مربوط به رده سنی جوانان و نوجوانان است.

همچنین بخش ویژه نیز با موضوع مادران و همسران شهداست که علاقه‌مندان می توانند در این دو موضوع آثار خود را به شکل شعر کلاسیک، شعر نو و  داستان‌نویسی ارائه دهند.

هشتمین دوره جشنواره گلدسته‌های سپید با موضوع شعر ام‌البنین(س) در سطح ملی برگزار خواهد شد که شرکت‌کنندگان باید تا 20 بهمن آثار خود را از طریق ایمیل، کانال تلگرامی و ارسال به آدرس پستی دبیرخانه ارسال کنند.
 

یادآور می‌شود؛ دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران امسال در حالی میزبان هشتمین دوره کنگره گلدسته‌های سپید است که ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، اداره‌کل ارشاد استان تهران و حرم حضرت ابوالفضل(ع) نیز در این کنگره مشارکت خواهند داشت.

اختتامیه و معرفی نفرات برتر این مسابقات دهم اسفند ماه سال جاری و همزمان با رحلت حضرت ام‌البنین(س) برگزار خواهد شد. همچنین کانال تلگرام به نشانی omolbaninmasajed@ و آیدی تلگرام جهت ارسال آثار omolbanin96@ است.

captcha