61 طرح برتر در نمایشگاه هفته پژوهش رونمایی می‌شود/ تجلیل از پژوهشگران علوم انسانی
کد خبر: 3672249
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
متقی‌طلب خبر داد:

61 طرح برتر در نمایشگاه هفته پژوهش رونمایی می‌شود/ تجلیل از پژوهشگران علوم انسانی

گروه دانشگاه: دبیر اجرایی هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار با بیان اینکه از 61 طرح برتر در نمایشگاه رونمایی می‌شود و برگزیدگان این دوره هفته آینده طی مراسمی با حضور رئیس جمهور تجلیل می‌شوند، عنوان کرد: از تعدادی پژوهشگر برتر علوم انسانی تجلیل خواهد شد که پژوهش‌های قرآنی هم در این مجموعه جای می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن بازار با شعار «پژوهش تقاضامحور و تجاری سازی فناوری، زیربنای تولید و اشتغال» تا ساعاتی دیگر در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران و با حضور وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و صنعت، معدن و تجارت، ارتباطات و فناوری اطلاعات و برخی مسئولان کشوری، رسما افتتاح می‌شود.

مجید متقی‌طلب، دبیر اجرایی هجدهمین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن بازار، در گفت‌وگو با ایکنا ضمن اشاره به روند اجرایی نمایشگاه هفته پژوهش، در پاسخ به این پرسش که آیا بخشی به صورت مجزا به پژوهش‌های قرآنی اختصاص داده شده یا خیر؟، اظهار کرد: در در این نمایشگاه به مراکز مختلف، از جمله وزارت علوم تا پژوهشگاه‌های علوم انسانی و اسلامی غرفه اختصاص داده شده، بخش پژوهش‌های قرآنی زیرمجموعه غرفه‌های علوم انسانی و اسلامی هستند.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا پژوهشگران قرآنی هم در جمع پژوهشگران برتر این دوره از نمایشگاه هستند؟ گفت: از تعدادی پژوهشگر برتر علوم انسانی تجلیل خواهد شد که پژوهش‌های قرآنی هم در این مجموعه جای می‌گیرد و فکر می‌کنم پژوهشگران قرآنی هم جزء پژوهشگران برتر علوم انسانی باشند.

وی افزود: مراسم افتتاحیه نمایشگاه صبح امروز ساعت ۱۰ با حضور ۳ وزیر برگزار می‌شود و از بعدازظهر تا روز یکشنبه علاقه‌مندان می‌توانند از نمایشگاه بازدید کنند.

دبیر اجرایی هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار، عنوان کرد: در نمایشگاه هفته پژوهش امسال، از ۶۱ طرح برتر رونمایی می‌شود و برگزیدگان این دوره روز دوشنبه هفته آینده طی مراسمی در سالن اجلاس سران با حضور رئیس جمهور تجلیل می‌شوند.

وی افزود: اختتامیه نمایشگاه روز یکشنبه ۲۶ آذرماه ساعت ۱۰ صبح خواهد بود.

captcha