رقابت 2 هزار نفر در مسابقات قرآن دانشگاه آزاد بروجرد
کد خبر: 3672236
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹

رقابت 2 هزار نفر در مسابقات قرآن دانشگاه آزاد بروجرد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مرحله مقدماتی بيست و سومين دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد بروجرد در بخش کتبی سه‌شنبه، 21 آذر با حضور 2 هزار داوطلب برگزار شد كه از اين تعداد حدود 1300 نفر بانو و 700 نفر آقا بودند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، مرحله مقدماتی بيست و سومين دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد در بخش کتبی هم‌زمان با واحدهاي دانشگاهي سراسر كشور سه‌شنبه، 21 آذرماه برگزار شد.
محبوبه جنانی، مسئول كانون قرآن و عترت واحد بروجرد در این رابطه، گفت: این مسابقات در دو بخش دانشجویان و اساتید با حضور 2 هزار داوطلب برگزار شد كه از اين تعداد حدود 1300 نفر بانو و 700 نفر آقا بودند.
وی افزود: این دوره از مسابقات در 13 رشته مربوط به مفاهیم قرآن و سیره عملی عترت برگزار شد، كه دانشجويان در 10 رشته و استادان در 3 رشته به يكديگر به رقابت پرداختند.
جنانی اضافه کرد: این مسابقات در رشته‌های تفسیر قرآن‌کریم، زندگانی معصومين(علیه السلام)، حفظ و ترجمه ادعيه و زيارات، نماز، ترجمه قرآن‌کریم به زبان انگلیسی، احکام برادران، احکام خواهران، زندگانی پیامبر (صلی الله علیه و آله)، ترجمه قرآن‌کریم( فارسی) و آشنایی با مفاهیم نهج‌البلاغه براي دانشجويان برگزار شد و استادان در سه رشته‌ي آشنايي با احكام، نماز و سيره معصومين(علیه‌السلام) با يكديگر به رقابت پرداختند.
مسئول كانون قرآن و عترت واحد بروجرد افزود: آزمون مربوط به آقایان در پژوهشكده اساتيد(ساختمان شهيد مصطفايي) و آزمون مربوط به بانوان در سالن ورزشي مجتمع امام(ره) برگزار شد.
جناني ادامه داد: نتایج اولیه و امتیاز داوطلبان بیست و سومین دوره مسابقات در 21 دی‌ماه اعلام می‌شود و از نفرات برتر هر رشته، با توجه به درجه جامع اين واحد دانشگاهي، پنج نفر به‌عنوان نفرات برگزيده انتخاب خواهند شد كه ضمن دريافت هداياي نقدي به مسابقات کشوری نيز راه خواهند یافت.

captcha