محور پنجمین یادواره سوره‌های سرخ مشخص شد
کد خبر: 3672229
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰

محور پنجمین یادواره سوره‌های سرخ مشخص شد

گروه جهاد و حماسه: مسئول دارالقرآن بسیج کل کشور گفت: هرساله یک موضوع برای یادواره سوره‌های سرخ تعیین می‌شود و محور این دوره «شهدای قرآنی در آوا و نوا» انتخاب شد.

رحیم قربانی، مسئول دارالقرآن بسیج کل کشور، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به تعیین محور پنجمین یادواره سوره‌های سرخ، اظهار کرد: جلسه ستاد شهدای قرآنی به میزبان دارالقرآن بسیج عصر روز گذشته با موضوع بررسی نحوه برگزاری پنمجمین یادواره شهدای قرآنی برگزار شد و در این جلسه روند برگزاری یادواره مورد بررسی قرار گرفت.
وی ادامه داد: هرساله یک موضوع برای یادواره سوره‌های سرخ تعیین می‌شود که در این جلسه موضوع و محور پنجمین یادواره سوره‌های سرخ؛ «شهدای قرآنی در آوا و نوا» انتخاب شد.
مسئول دارالقرآن بسیج کل کشور تصریح کرد: هرساله یادواره سوره‌های سرخ ۹ دی ماه مصادف با روز بصیرت و با شعار شهدای قرآنی؛ پرچم‌دار بصیرت برگزار می‌شود که پنجمین دوره آن در شب ۹ دی ماه یعنی روز جمعه ۸ دی ماه برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد: مقدمات برگزاری یادواره با حضور مسئولان، نمایندگان و دستگاه‌های قرآنی فراهم و مقرر شد تا هماهنگی در این زمینه صورت بگیرد تا یادواره مناسبی در راستای یاد و خاطره شهدای قرآنی و گرامیداشت خانواده‌های معظم برنامه ویژه برگزار شود.
قربانی اظهار کرد:جزئیات همایش اعلام خواهد شد و فرهنگسرای بهمن؛ محل برگزاری پنجمین یادواره سوره‌های سرخ مشخص شده است.

captcha