برپایی محافل انس با قرآن کریم در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه
کد خبر: 3671898
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸

برپایی محافل انس با قرآن کریم در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان کرمانشاه، گفت: محافل انس با قرآن کریم یادبود درگذشتگان زلزله با عنوان منادیان وحدت در شهرستان های مختلف استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شبستان نوشت: طیب صفری مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان کرمانشاه، گفت: به مناسبت هفته وحدت محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان برجسته و ممتاز کشوری و بین المللی حمید مجیدی مهر، سید احمد مقیمی و علی خوشنودی در مناطق اهل تشیع و تسنن آسیب‌دیده در حادثه زلزله اخیر کرمانشاه برگزار شد.

 وی افزود: ثواب تلاوت آیات قرآن کریم در این محافل نورانی به درگذشتگان زلزله استان کرمانشاه تقدیم شد.

 صفری، اظهار کرد: این محافل با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره)، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دالاهو و کانون‌های فرهنگی هنری مناطق زلزله‌زده برگزار شد.

 وی با اشاره به برگزاری محافل قرآنی یادبود درگذشتگان زلزله در ریجاب، ازگله، دالاهو و سرپل ذهاب، ابراز کرد: کانون های فرهنگی هنری شهید بهشتی مسجد جامع سرپل ذهاب، مسجد حضرت قمر بنی هاشم(ع) روستای سرچقا و مسجد جامع ازگله میزبان این محافل نورانی بودند.

 مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان کرمانشاه، با اشاره به حضور بازماندگان زلزله برای تسکین آلام و رنج های آنان در این محافل معنوی، خاطرنشان کرد: تجلیل و تکریم از کودکان و نوجوانان این مناطق به منظور روحیه بخشی، تقویت معنوی و تشویق آنان به انس و الفت با قرآن کریم از بخش های ویژه این محافل بود.

captcha