تمهیدات پست بانک برای خدمات رسانی به زائران اربعین
کد خبر: 3657786
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
اخبار بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات/ 53

تمهیدات پست بانک برای خدمات رسانی به زائران اربعین

گروه اقتصاد: فرحی اظهار کرد: پست بانک ایران نسبت به استقرار تعدادی دستگاه خودپرداز سیار و باجه‌‌های موقت بانکی در مناطق مرزی اقدام کرده است و سعی داریم خدمات بانکی مورد نظر زوار را در طول این مدت انجام دهیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، بانک مرکزی اخیرا اعلام کرد که اقدامات لازم برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی را انجام داده و از شبکه بانکی نیز درخواست کرد نیازهای بانکی زوار در این ایام را برطرف کنند.
«خسرو فرحی» مدیرعامل پست بانک ایران در حاشیه بیست وسومین نمایشگاه مطبوعات و با حضور در غرفه ایکنا درباره اقدامات این بانک در راستای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی اظهار کرد: پست بانک ایران بر حسب وظیفه خود برای خدمت‌رسانی به زائران رابعین حسینی و در مسیر زوار محترم، برخی خدمات ارائه می‌دهد که از جمله این موارد ایجاد باجه موقت بانکی است که زوار بتوانند دریافت‌های نقدی، انتقال وجوه و بقیه مسائل بانکی خود را انجام دهند.

تمهیدات پست بانک ایران برای خدمات رسانی به زائران اربعین
وی افزود: همچنین نسبت به استقرار تعدادی دستگاه خودپرداز سیار در مناطق مرزی اقدام کردیم و سعی داریم خدمات بانکی مورد نظر زوار را در طول این مدت انجام دهیم.
مدیرعامل پست بانک ایران در پایان یادآور شد: ما در سه مرز مشخص نسبت به استقرار باجه‌های موقت بانکی و دستگاه‌های خودپرداز اقدام کرده‌ایم و ای تی ام های ما در نقاط مختلف مرزی مستقر هستند.
captcha