دستگیری قاتل فراری در کمتر از 9 ساعت در جنوب کرمان
کد خبر: 3654089
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۷

دستگیری قاتل فراری در کمتر از 9 ساعت در جنوب کرمان

گروه اجتماعی: سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب منوجان از دستگیری قاتل فراری « غ . ز» در کمتر از 9 ساعت در محل مخفیگاهش در یکی از شهرستان‌های جنوبی استان خبر داد و گفت: متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، امید رضایی، سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب منوجان دیروز سه‌شنبه، 25 مهر از دستگیری قاتل فراری « غ . ز» در کمتر از 9 ساعت در محل مخفیگاهش در یکی از شهرستان‌های جنوبی استان خبر داد و  گفت: متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.
وی با بیان اینکه علت و
انگیزه اصلی حادثه اختلافات ملکی در شهرستان جیرفت بوده است، افزود: تحقیقات تکمیلی در این رابطه در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان منوجان ادامه دارد.
رضایی در تشریح جزئیات این خبر اظهارکرد: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد ایراد ضرب و جرح عمدی، بلافاصله بازپرس پرونده به همراه کارآگاهان پلیس آگاهی در محل  وقوع حادثه حاضر می‌شوند.
وی بیان کرد: پس از تحقیقات اولیه میدانی مشخص شد، سه  برادر به دلیل اختلاف بر سر یک حلقه چاه آب با یکدیگر درگیر می‌شوند که در این نزاع برادر بزرگتر با وارد کردن ضربات متعدد چاقو دو برادر دیگر را به شدت مضروب می‌کند.
سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب منوجان تأکید کرد: بلافاصله مجروحان به بیمارستان انتقال داده می‌شوند که به‌دلیل وخامت شرایط جسمانی یک نفر فوت می‌کند.
منبع: روابط عمومی دادگستری استان کرمان
captcha