پیروی از ولایت و رهبری ما را به هدف و مقصود می‌رساند
کد خبر: 3654087
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۴

پیروی از ولایت و رهبری ما را به هدف و مقصود می‌رساند

گروه سیاست و اقتصاد: استاد حوزه علمیه کرمان گفت: امروز در دوران حساسی قرار داریم و پیروی از ولایت و رهبری ما را به هدف و مقصود می‌رساند، مطالبات رهبری را بررسی کنید و به آن دیدگاه‌ها برگردید.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام احمد شیخ‌بهایی، استاد حوزه علمیه کرمان دیروز سه‌شنبه، 25 مهر در مراسم بزرگداشت سالروز به آتش کشیدن مسجد جامع کرمان توسط ایادی ستم‌شاهی با تسلیت شهادت امام سجاد(ع) به آیه‌ای از قرآن و کلام خدا اشاره کرد و گفت: در زمان قبل از اسلام اوس و خزرج با هم جنگ‌ها داشتند و با آمدن اسلام با هم برادر شدند، در دوران انقلاب هم اختلافاتی میان امت وجود داشت، اما خداوند دل‌ها را به هم نزدیک کرد و همه با هم مهربان شدند.
وی اتحاد ایرانیان در مبارزه با رژیم طاغوت را از برکات الهی دانست و افزود: در یک مسئله دو نفر نمی‌توانند با هم متحد شوند، اما خداوند کمک کرد و امتی بزرگ را با هم متحد ساخت تا با همه وجود مقابل رژیم پهلوی بایستند.
شیخ‌بهایی اظهارکرد: خداوند دل‌های همگان را به هم نزدیک کرد و همه اقشار تحصیل کرده، مسجدی، نظامی و ... با هم حول یک محور قرار گرفتند و آن محور امام و ولایت بود.
وی گفت: خداوند الفت ایجاد می‌کند و با فرستادن پیامبر و بعد از آن امام ریسمان الهی وجود دارد و این موضوع به امام منتقل شده و در زمان غیبت امام این ارتباط با خدا از طریق ولایت‌فقیه برقرار می‌شود.
این استاد حوزه علمیه بیان کرد: خداوند به مردم ما لطف کرد و رهبری را برایشان عنایت فرمود، مردم هم یک دل شدند و اختلافات را کنار گذاشتند.
وی به لزوم یادکردن آن روزها در این دوران گفت و تصریح کرد: اگر می‌خواهید آن پیروزی‌ها را حفظ کنید، آن نعمت‌ها را یاد و فراموش نکنید که در چه شرایطی بودید.
شیخ‌بهایی افزود: آن دوران خداوند ما را از لبه پرتگاه و لبه گودال آتش نجات داد، به کسانی که امروز می‌گویند آمریکا همه دنیا را با خود متحد کرده و باید به آن توجه کنیم باید عرض کنم که آیا آمریکا در زمان پهلوی بر کشور ما مسلط نبود، در دوران جنگ هشت ساله با همه توانش وارد نشد، در همه این زمینه‌ها خداوند به ما کمک کرد و نتوانستند کاری انجام دهند و امروز هم نمی‌توانند.
وی افزود: گذشته را به یاد بیاورید و از دشمن نترسید و به پشتوانه خدا محکم در برابرش بایستید، آمریکا از ما زخم خورده، در دوران انقلاب اسلامی، ایران با همه منابعش را پس گرفتیم و این برای آمریکا گران تمام شده و به همین دلیل هر روز برای ما توطئه می‌کند.
استاد حوزه علمیه کرمان با بیان اینکه هر جا به ولایت گوش کردیم، پیش رفته‌ایم، گفت: در قضیه برجام دشمن به خیال خودش ما را به دام انداخته است، اما هنوز هم دیر نشده و راه نجات این است که برگردیم و توبه کنیم، ولایت‌فقیه همان حبل‌الله است و باید به آن چنگ زد.
شیخ‌بهایی افزود: اگر با نصیحت و دیدگاه رهبری بیدار نشوید، با لگد دشمن بیدار خواهید شد، جنگ‌های صدر اسلام این موضوع را به آموخته‌اند و باید تاریخ را در ذهن‌ها مرور کرد.
استاد حوزه علمیه کرمان از دوران کنونی گفت و تصریح کرد: امروز در دوران حساسی قرار داریم و پیروی از ولایت و رهبری ما را به هدف و مقصود می‌رساند، مطالبات رهبری را بررسی کنید و به آن دیدگاه‌ها برگردید.
شیخ‌بهایی با بیان اینکه دیدگاه‌ها و خواسته‌های رهبری باید به صورت مطالبه عمومی درآیند، تأکید کرد: باید همه ما این دیدگاه‌ها را دنبال کنیم و مسئولان را با خود همراه سازیم.
captcha