حجاج از فرودگاه زنجان اعزام می‌شوند
کد خبر: 3631107
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
بعد از یک‌سال وقفه؛

حجاج از فرودگاه زنجان اعزام می‌شوند

گروه اجتماعی: مسئول روابط عمومی فرودگاه زنجان با اشاره به رفع مشکل پرواز مستقیم حجاج زنجانی از فرودگاه زنجان گفت: بعد از یک سال وقفه امسال حجاج از فرودگاه زنجان اعزام می‌شوند.

مسعود رحمتی، مسئول روابط عمومی فرودگاه زنجان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، اظهار کرد: امسال با پیگیری‌های صورت گرفته و بعد از یک سال وقفه، حجاج از فرودگاه زنجان اعزام می‌شوند.

رحمتی افزود: در پیگیری‌های صورت گرفته و بررسی قابلیت‌های فرودگاه زنجان توسط هیئت اعزامی ایران ایر ،مقرر شد که حجاج زنجانی از فرودگاه زنجان به سرزمین وحی اعزام شوند.

مسئول روابط عمومی فرودگاه زنجان گفت:این پروازها از 28 مرداد 96 آغاز و تا 30 مرداد ادامه خواهد داشت و در این سه روز هزار و 350 حاجی بیت‌الله‌الحرام با ده پرواز رفت و برگشت به مدینه اعزام خواهند شد.

رحمتی تاکید کرد: از سال 91 پروازهای مربوط به اعزام حجاج از فرودگاه زنجان آغاز شده است و آخرین پرواز اعزام حجاج در سال 94 از این فرودگاه انجام شده است و امسال نیز حجاج از این فرودگاه به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

مسئول روابط عمومی فرودگاه زنجان گفت: حجاج و علاقه‌مندان می‌توانند اطلاعات مورد نیاز خود را با مراجعه به سایت فرودگاه زنجان دریافت کنند.

captcha