آغاز رقابت‌های بخش آقایان مسابقات قرآن تهران
کد خبر: 3628551
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰

آغاز رقابت‌های بخش آقایان مسابقات قرآن تهران

گروه مسابقات:‌ رقابت‌های بخش آقایان چهلمین دوره مسابقات قرآن استان تهران، صبح امروز 18 مردادماه طی مراسمی در آستان مقدس امامزادگان جعفر(ع) و حمیده خاتون(س) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، رقابت‌های بخش آقایان چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان تهران از صبح امروز 18 مردادماه طی مراسمی با حضور مسئولان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران و شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات، آغاز شد.

براساس این گزارش در این دوره از مسابقات نزدیک به 100 شرکت‌کننده در رشته‌های قرائت تحقیق،‌ قرائت ترتیل، حفظ کل قرآن کریم، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ پنج جزء، دعاخوانی و اذان به رقابت‌ می‌پردازند.

مسابقات بخش آقایان از صبح امروز ۱۸ مردادماه و با برگزاری مسابقات رشته‌های حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ و حفظ کل قرآن کریم آغاز می‌شود. مسابقات این رشته در این روز پایان خواهد یافت.

در روز پنج‌شنبه ۱۹ مردادماه نیز مسابقات رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، دعاخوانی و اذان برگزار خواهد شد و در صبح روز جمعه ۲۰ مردادماه که روز پایانی این مسابقات نیز هست، فینال رشته قرائت برگزار می‌شود. 

رقابت‌های بخش بانوان نیز روز گذشته 17 مردادماه پایان یافت و نفرات برگزیده آن نیز امروز معرفی شدند. مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات نیز بعدازظهر روز ۲۰ مردادماه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در آستان مقدس امامزادگان جعفر(ع) و حمیده خاتون(س) برگزار می‌شود.

captcha