بهره‌برداری از 3 طرح عمرانی در فهرج
کد خبر: 3625867
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۱

بهره‌برداری از 3 طرح عمرانی در فهرج

گروه سیاست و اقتصاد: با حضور فرماندار فهرج یک جایگاه سوخت و دو طرح آسفالت معابر روستایی در بخش نگین کویر این شهرستان دیروز سه‌شنبه، 10 مرداد به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، با حضور جمعی از مسئولان محلی جایگاه سوخت روستای اسلام‌آباد بخش نگین کویر فهرج دیروز سه‌شنبه، 10 مرداد ماه به بهره‌برداری رسید؛ برای راه‌اندازی این جایگاه سوخت  500 میلیون تومان از محل اعتبارات بخش خصوصی هزینه شده است.
همچنین آسفالت معابر روستای سکهور به طول یک کیلومتر با حجم 6 هزار متر مربع و آسفالت معابر روستای حسین‌آباد خدابنده به طول یک کیلومتر با حجم 6 هزار متر مربع به بهره‌برداری رسید که با آسفالت معابر این دو روستا رفت و آمد 5 هزار و 600 نفری این دو روستا آسان می‌شود که با اعتبار 300 میلیون تومان از محل اعتبارات دهیاری‌ها با مشارکت بنیاد مسکن تامین شده است.
همچنین غلامرضا نژادخالقی، فرماندار فهرج از سالن ورزشی نیمه‌تمام اسماعیل‌آباد بخش نگین کویر فهرج بازدید کرد، برای ساخت این ساختمان تاکنون 800 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است و تاکنون 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و برای تکمیل آن 150میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته و تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
وی همچنین در دیدار با مردم بخش نگین کویر خواستار همکاری و مشارکت مردم در اجرای پروژه‌های عمرانی در روستاها شد و گفت: توسعه و آبادانی روستاها با مشارکت خوب مردم انجام می‌شود.
منبع: فرمانداری فهرج
captcha