ارتقای بینش دینی مددجویان کمیته امداد در اقتصاد خانواده مؤثر است
کد خبر: 3623338
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴

ارتقای بینش دینی مددجویان کمیته امداد در اقتصاد خانواده مؤثر است

گروه اجتماعی: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) خمین گفت: ارتقای بینش دینی و اسلامی به شکل منسجم تحول بزرگی در عرصه اقتصادی خانواده ایجاد می‌کند، در همین راستا کمیته امداد اقدام به برگزاری اردوهای آموزشی و زیارتی کرده است.

جواد داودی، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) خمین، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از استان مرکزی، گفت: ارتقاء بینش دینی و اسلامی به شکل منسجم تحول بزرگی در عرصه‌ اقتصادی خانواده ایجاد می‌کند.
وی با بیان اینکه به منظور رسیدن به این هدف، هماهنگی‌هایی با حوزه‌های علمیه خواهران و برادران و اساتید دانشگاه به‌عمل آمده است، افزود: یکی از شیوه‌های آموزش تاثیرگذار خارج شدن از شیوه کلاسیک و آموزش به شکل اردویی در برخوردهای اجتماعی است.
داودی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی(ره) به منظور تاثیرگذاری برنامه‌های آموزشی و فرهنگی اقدام به برگزاری اردوهای زیارتی آموزشی در شهرهایی چون مشهد مقدس، قم و نجف کرده است.
وی با بیان اینکه 30 درصد جامعه هدف کمیته امداد امام خمینی(ره) خمین امسال تحت پوشش این اردوها قرار گرفتند اظهار کرد: در این اردوها مربیان همراه با کارشناسان دینی و مذهبی از حوزه علمیه خواهران و برادران و اساتید دانشگاه برنامه‌های آموزشی مورد نظر را ارائه می‌دهند. 
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) خمین با اشاره به حضور بیش از 100 نفر از مددجویان این نهاد در برنامه‌های اردویی از ابتدای امسال گفت: اردوهای راهیان نور، خانوادگی مادر و دختر، سالمندان مرد، دختران و پسران مقطع متوسطه و راهنمایی و دانشجویان پسر و دختر در قالب اردو به مشهد، مازندران، گیلان و کرمانشاه اعزام شدند.
داودی خاطرنشان کرد:  هفت نفر از مادران فعال در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) خمین نیز شهریورماه به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.
captcha