تجمع مدافعان حریم خانواده در جیرفت برگزار می‌شود
کد خبر: 3617192
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
شفیعی:

تجمع مدافعان حریم خانواده در جیرفت برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: رئیس جمعیت زنان فرهیخته جیرفت گفت: همزمان با سراسر کشور تجمع مدافعان حریم خانواده چهارشنبه ۲۱ تیرماه سال جاری با حضور خانواده‌های جیرفتی در چهارراه فرمانداری این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، شفیقه شفیعی، رئیس جمعیت زنان فرهیخته جیرفت با اعلام این مطلب افزود: با توجه به اینکه در حال حاضر دشمنان نظام اسلامی با استفاده از جنگ نرم و تهاجم فرهنگی در صدد تغییر سبک زندگی ایرانی و اسلامی هستند امسال تجمع مدافعان حریم خانواده برای دومین سال پیاپی برگزار می‌شود.
وی ترویج سبک زندگی عفیفانه در سطح جامعه، مقابله با هجمه‌های دشمنان در مقابله با کشف حجاب و تقویت اعتماد به نفس زنان و دختران محجبه را از جمله مهمترین اهداف برگزاری تجمع مدافعان حریم خانواده دانست.
رئیس جمعیت زنان فرهیخته جیرفت با دعوت از عموم مردم برای شرکت در این تجمع بیان کرد: این تجمع برای حفاظت و پاسداری از حریم خانواده‌ها انجام می‌شود و با توجه به اینکه مطالبه حجاب و عفاف از سوی مردان و زنان به صورت عمومی مطرح است و یکی از عمده‌ترین اهداف دشمنان ضربه زدن به بحث حجاب است بنابراین عموم شهروندان با شرکت در این تجمع دشمنان را در رسیدگی به اهداف خود ناکام می‌گذارند.
منبع: اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان
captcha