اجرای دو قاری بین‌المللی در ویژه‌برنامه شب‌های نورانی نمایشگاه قرآن
کد خبر: 3606455
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۸

اجرای دو قاری بین‌المللی در ویژه‌برنامه شب‌های نورانی نمایشگاه قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: محمدرضا پورزرگری و سعید پرویزی در ویژ‌ه‌برنامه شب‌های نورانی بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن به اجرای برنامه می‌‌پردازند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ویژه برنامه شب‌های نورانی در بخش بهار معنویت فرهنگ‌سرای بندگی و بر آستان جانان امشب از ساعت 21:30 با سرود جمهوری اسلامی ایران در صحن اصلی مصلای امام خمینی(ره) و در حاشیه بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم آغاز می‌شود.
این برنامه که با اجرای سیدنصرت‌الله عارف‌حسینی، کارشناس مجری شبکه قرآن و معارف سیما و همچنین پناهی‌وفا همراه است، سعید پرویزی، قاری بین‌المللی کشورمان به تلاوت آیاتی از قرآن می‌پردازد و در ادامه حجت‌الاسلام صنیعی‌تهرانی، کارشناس مذهبی به سخنرانی می‌پردازد.
از دیگر بخش‌های این برنامه پحش کلیپ صوتی برآستان جانان است و در ادامه شعر خوانی نفیسه‌سادات موسوی انجام می‌گیرد و سپس مراسم تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم «محسن فرامرزی» برگزار می‌شود.
در پایان این مراسم نیز مراسم دعاخوانی توسط محمدرضا پورزرگری، قاری بین‌المللی کشورمان و همچنین قرعه‌کشی میان حاضران در جلسه انجام می‌شود.
یادآور می‌شود، بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از هشتم خردادماه با شعار «قرآن؛ اخلاق،زندگی» در مصلای امام خمینی(ره) افتتاح شد که تا ۲۶ خردادماه پذیرای بازدید عموم علاقه‌مندان است.
captcha