انقلابی! به هوش
کد خبر: 3556035
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴

انقلابی! به هوش

گروه سیاسی: در شرایط حساس کنونی که تحریم، تحریف، تزویر، تبلیغات، نفاق، ستون پنجم، فتنه و فتنه‌گری، رقابت بر سر دنیاطلبی و تکاثر، ایجاد یأس و ناامیدی، هجمه نظامی و غیره توسط شیاطین خارجی و داخلی علیه انقلاب اسلامی و فرزندانش و مقاومت اسلامی و دلیرانش و به‌ویژه رهبر حسینی‌اش در جریان است، وقت چرت زدن هم نیست و همه باید هوشیار و بیدار باشند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، شیطان هیچ وقت خواب و استراحت ندارد بلکه همیشه در کمین و آماده حمله است، چه اینکه با جنگ نرم و با استفاده از فضای مجازی در حال پیشروی است پس کلام مولا علی(ع) را آویزه گوش کنیم که فرمود: (من نامُ لَم یُنَم عَنه) آنکه خواب برود از تیر دشمن بیدار در امان نیست.
شیطان بزرگ در همان زمانی که لبخند می‌زد، مذاکره می‌کرد، دست می‌داد و قدم می‌زد، از طرف دیگر مشغول فتنه، توطئه، برنامه‌ریزی کوتاه مدت و بلند مدت جهت نفوذ به داخل کشور و تغییر در محاسبات مسئولین و کم رنگ و بی رنگ کردن آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده و هست.
شیطان بزرگ همان وقت که در نیویورک، لوزان، ژنِو و غیره مذاکره می‌کرد از طرف دیگر با تجهیز جانورانی بی رحم همانند داعش به دنبال بی ثباتی در منطقه، بدنام کردن اسلام ناب، حمایت از رژیم صهیونیستی و مقابله جدّی با بیداری اسلامی و مقاومت اسلامی و راه‌اندازی جنگ‌های نیابتی، حمایت از رژیم صهیونیستی آل سعود و کشتن مردم بی گناه یمن و ارزان کردن قیمت نفت و غیره بود.
استقبال جناب کدخدا از مذاکرات نه برای برداشتن تحریم‌های ظالمانه و کمک به اقتصاد کشور بود؛ بلکه نفس مذاکره و فرسایشی کردن آن دست آوردی بود برای ضربه زدن به انقلابیون، مقاومت اسلامی و دوست‌داران نظام اسلامی که ایران بدون از حمایت ما نمی‌تواند مشکلات اقتصادی‌اش را حل کند به همین جهت رهبر معظم انقلاب طرح اقتصاد مقاومتی را داد و فرمود: مشکلات در داخل حلّ می‌شود نه در نیویورک، لوزان، ژنو و غیره اما کو گوش شنوا !!!
ما در جنگی تمام عیّار هستیم؛ چه در حلب، موصل، یمن و غیره چه در داخل با فتنه‌گران و طرفداران آنها، چه در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با طرح شبهات فراوان و ... دشمن به دنبال استحاله انقلاب و ارزش‌های آن، ناامید کردن از اهداف متعالی انقلاب، برگرداندن به دوران شاهنشاهی و هخامنشی، نفوذ در لایه‌های اجتماعی مردم، ترساندن مردم از نیروهای مؤمن و حزب اللهی با انگ تندرو و افراطی و غیره است.
انقلابیون حقیقی در امتحانی بزرگ قرار دارند اگر همانند روزهای پیروزی انقلاب و دفاع مقدس حول محور ولایت و رهبری اجتماع نکنند و هرکدام حزب و گروه و جناحش را در اولویت قرار بدهد در نزد خدا و اولیاء الهی پاسخی نخواهند داشت. انقلابی یعنی همان کسانی که در راه دفاع از اسلام و ولایت با گمنامی در هسته‌ای و موشکی و در دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام دشمنان را خشمگین و دوستان را خرسند می‌کنند، انقلابی یعنی افرادی که گوش به دهان رهبری دارند و در عرصه‌های مورد نیاز پا به رکاب و آماده‌اند، نه یعنی آنها که خسته و پشیمان و یا مشغول لذائذ دنیا و ریاست می‌شوند.
هرچه جلوتر می‌رویم نیاز به جهاد، فداکاری، ایثار، نثار، اخلاص و تقوای توحیدی بیشتر می‌شود و گرنه عده‌ای از ریل انقلاب خارج، بعضی خسته و ناامید، گروهی دنیا زده و تکاثر طلب، افرادی با اشتهای سیری ناپذیر مبتلا به حقوق‌های نجومی، عده‌ای با دست‌اندازی به بیت‌المال مشغول چپاول، بعضی با سودای زندگی در اروپا و آمریکا، عده‌ای با اندیشه سکولاری و سیاست شیطانی قهارانه علیه دین و دینداران تاختن، گروهی با دم زدن به دین و مذهب به دنبال اسلام آمریکایی و شیعه لندنی هستند، پس باید ظرفیت معنوی و ایمانی خود را بالا ببریم و گرنه یا در لندن و غیر آن و یا در داخل در پازل دشمن قرار می‌گیریم ولو اینکه خود ندانیم.
یاران انقلاب باید بدانند دشمنان عنود و شیطانی ما در مقابله با انقلاب همه متحد و منسجم‌اند، ما هم باید به سخن نورانی خداوند گوش فرا دهیم و به حبل و ریسمان الهی چنگ بزنیم و متحد و منسجم دشمن را ناکام بگذاریم ( وَ اعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمیعاً وَ لا تَفَرَّقُوا ).
کسانی که در مصادر امور هستند و به دیگران مقام و موقعیت می‌دهند توجه داشته باشند اگر زیر دستان بهتر از آنها باشند و بکار گرفته نشوند براساس روایت نبوی خیانت به خدا و پیامبر (صلی الله علیه و آله) کرده‌اند، در هر کاری اگر به غیر از امر و نظر رهبری اقدام می‌کنند حجت شرعی نخواهند داشت، در هر گوشه‌ای اگر احکام الهی اجرا نشود و امیال و خواسته‌های شخصی، حزبی و گروهی جایگزین شود، برای خداوند پاسخی ندارند.
انقلابی یعنی آنهایی که همچون سلمان و ابوذر پا جای پای امام و رهبر خود بگذارند، نه اینکه فرامین او را پشت سر بیندازند، نه اینکه از امام و رهبر خود پیش و پس افتد، نه اینکه در ولایت‌پذیری پایدار نباشد، نه اینکه ولایتمدار تک بعدی باشد، نه اینکه قداست رهبری را بشکند، نه اینکه دیرهنگام تبعیت کنند، نه اینکه فرامین وی را تقطیع کند و آنیکه به نفع خودشان است بیان کنند، نه اینکه یاری و نصرت و حمایت از وی را رها کنند و ... .
حجت‌الاسلام امرالله اندرزیان
captcha