فعالیت‌های قرآنی نیروی دریایی به روایت دریادار «سیاری»
کد خبر: 3545594
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳

فعالیت‌های قرآنی نیروی دریایی به روایت دریادار «سیاری»

گروه فعالیت‌های قرآنی: دریادار سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش به ارائه گزارشی از فعالیت‌های قرآنی این نیرو پرداخت.

حبیب الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) گزارشی از فعالیت‌های قرآنی این نیرو ارائه کرد.
دریادار سیاری بیان کرد: فعالیت‌های قرآنی بسیار خوبی داریم، این فعالیت‌ها برای کارکنان پایور، کارکنان وظیفه، خانواده‌ها و برای فرزندانشان برگزار می‌شود، این فعالیت‌ها در مقاطع مختلف و با مراحل مختلفی که برای مباحث قرآنی اعم از قرائت، ترتیل تفسیر و ... است، برگزار می‌شود. همچنین کلاس‌های قرآن و مسابقات هم در تمام طول سال و در همه رده‌ها برقرار بوده و ظرف چند سال گذشته به لطف اساتید پیشرفت خوبی داشته‌ایم.
وی افزود: در این مسیر باید تلاش بیشتری صورت گیرد. در همه تخصص‌های قرآنی پیشرفت‌های خوبی حاصل شده و نیروهای خوبی در زمینه قرآنی پروش یافته‌اند و جو مناسب و فرهنگ قرآنی در نیروهای مسلح و نیروی دریایی وجود دارد. مهم این است که بتوانیم از آموزه‌های قرآنی خوب استفاده کنیم. اساتیدی که در بحث انتقال مباحث آموزشی فعالیت‌ می‌کنند، کارشان ارزشمند است، هم‌چنین به آنچه که در حال حاضر داریم بسنده نخواهیم کرد.
در پایان خاطر نشان می‌شود، چهارشنبه 19 آبانماه اختتامیه مسابقات قرآن در سطح کاکنان پایور در منظقه یکم بندر عباس برگزار شد.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۰۸:۵۰
0
0
فعالیت‌های قرآنی باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۰۹:۴۱
0
0
فعالیت‌های قرآنی در دستور کار قرار گیرد
captcha