برگزاری آزمون سراسری طرح «آیه‌های همدلی» در ۳۶ مؤسسه قزوین
کد خبر: 3529279
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲

برگزاری آزمون سراسری طرح «آیه‌های همدلی» در ۳۶ مؤسسه قزوین

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و مراکز قرآنی استان قزوین از برگزاری آزمون سراسری طرح «آیه های همدلی» در ۳۶ مؤسسه قزوین خبر داد.

محمد نیکی مدیرعامل اتحادیه موسسات و مراکز قرآنی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین از برگزاری آزمون سراسری طرح «آیه های همدلی» در ۳۶ موسسه قزوین خبرداد و اظهار کرد: طرح «آیه‌های همدلی» با محوریت حفظ و مفاهیم سوره مبارکه حجرات در طول تابستان، ویژه گروه مخاطبان ۷ تا ۱۳ سال و ۱۳ به بالا برگزار شد که با استقبال جوانان و نوجوانان استان همراه شد.
 این فعال قرآنی افزود: این طرح با هدف حفظ و آشنایی با معارف اخلاقی سوره حجرات در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، در راستای سبک زندگی دینی و قرآنی در سراسر کشور اجرا شد.
 وی ادامه داد: اجرای این طرح از ۱۰ تیرماه همزمان در سراسر کشور آغاز و تا ۳۰ مردادماه ادامه داشت که آزمون پایانی این دوره به صورت کتبی در دو بخش مفاهیم و حفظ، در روز جمعه، ۵ شهریورماه برگزارشد.
 عضو هیئت مدیره اتحادیه موسسات ومراکز قرآنی استان قزوین بیان کرد: در این طرح،۳۶  دوره  در استان برگزار شد که در هر دوره حداقل ۱۰ نفر شرکت کرده‌اند و برخی از مؤسسات تقاضایی بیش از سهمیه اختصاص یافته به آنان را داشته‌اند که این دلیل بر استقبال بالای علاقه‌مندان است.
مدیرعامل اتحادیه موسسات ومراکز قرآنی استان قزوین گفت: نتایج آزمون پس از تصحیح توسط مؤسسات مجری برابر فرم مربوطه به اتحادیه‌ استان اعلام و پس از جمع‌بندی به اتحادیه کشوری ارسال خواهد شد.
 این مسئول تأکید کرد:  به شرکت‌کنندگان پس ازقبولی در  آزمون، گواهی‌نامه پایان دوره  با امضای  دارالقرآن الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی، اتحادیه استان اعطاء خواهد شد.
captcha