تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
کد خبر: 3513639
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳

تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای استان آذربایجان‌غربی از برگزاری تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده در سطح استان به مناسبت هفته حجاب و عفاف همزمان با سراسر کشور خبر داد.

لیلا سپهری، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای استان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان‌غربی، گفت: این تجمع روز دوشنبه مورخه 21 تیرماه ساعت 18 در خیابان عطایی ارومیه برگزار خواهد شد.
وی افزود: در 17 شهرستان آذربایجان‌غربی این تجمع به صورت همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.
وی گفت: از جمله ویژه برنامه‌های اجرا شده در این مراسم در ارومیه سخنرانی، تلاوت قرآن با حضور قاریان ممتاز قرآنی و شعار متناسب با مراسم خواهد بود.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای استان هدف از اجرای این مراسم را ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و کمک به تحکیم و استحکام بنیان خانواده عنوان کرد.
سپهری به برنامه‌های اجرایی در طول هفته عفاوف و حجاب در سطح استان اشاره کرد و گفت: 30 عنوان برنامه اعم از مسابقه کتابخوانی، برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب در پارک‌ها و فضاهای عمومی، نشست‌‌ها در این راستا هدیه گل در پایگاه‌ها بسیج از جمله برنامه‌های هفته عفاف و حجاب بوده که از امروز شروع و تا پایان هفته ادامه دارد.
وی اظهار کرد: هفته عفاف و حجاب بهترین فرصت برای شناساندن توانایی‌های بسیج جامعه زنان در عرصه عفاف و حجاب، ترویج و ارائه الگوی موفق و کارآمد به جامعه در زمینه سبک زندگی اسلامی است.

captcha