برگزاری اعتکاف طلبگی ماه رمضان در جوار بارگاه رضوی
کد خبر: 3507445
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷

برگزاری اعتکاف طلبگی ماه رمضان در جوار بارگاه رضوی

گروه اندیشه: همزمان با ماه مبارک رمضان و بنابر اهمیت ایام‌البیض در برگزاری اعتکاف، حوزه علمیه خراسان از طلاب علاقه‌مند برای حضور در مراسم اعتکاف این ماه پربرکت ثبت‌نام می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، همزمان با ماه مبارک رمضان و بنابر اهمیت ایام‌البیض در برگزاری اعتکاف، حوزه علمیه خراسان از طلاب علاقه‌مند برای حضور در مراسم اعتکاف این ماه پربرکت ثبت‌نام می‌کند.
بنابر این گزارش، از جمله مهم‌ترین ایام برای شرکت در اعتکاف روزهای پایانی ماه مبارک رمضان است، لذا در همین راستا و به همت معاونت فرهنگی ـ تبلیغی حوزه علمیه خراسان مراسم اعتکاف از تاریخ 10 تیر الی 12 تیرماه سال جاری مصادف با 24 الی 26 ماه مهمانی خدا در مسجد جامع گوهرشاد حرم رضوی برگزار می‌شود.
همچنین طلاب علاقه‌مند می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این طرح به معاونت فرهنگی ـ تبلیغی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان مراجعه و یا با شماره 32008450 تماس بگیرند.
یادآور می‌شود، به دلیل وجود محدودیت ظرفیت، طلابی که زودتر نسبت به تکمیل مراحل ثبت‌نام اقدام کنند، در اولویت حضور در این مراسم قرار دارند، همچنین اساتید، جانبازان، ایثارگران، ممتازان، حافظان و قاریان قرآن و رابطان فرهنگی این حوزه برای شرکت در این مراسم در اولویت هستند.



captcha