محفل شبی با قرآن با حضور استاد احمدی‌وفا در اراک برگزار می‌شود
کد خبر: 3446792
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶
امشب؛

محفل شبی با قرآن با حضور استاد احمدی‌وفا در اراک برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مراسم شبی با قرآن با حضور حمیدرضا احمدی‌وفا، قاری بین‌المللی و مسعود اکبری از حافظان و قاریان برتر استان مرکزی در دانشگاه صنعتی اراک،امشب، ۱۹ آبان‌ماه برگزار می‌شود.

فرزین وفائی‌نژاد، مسئول روابط عمومی دانشگاه صنعتی اراک در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: به‌منظور ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی در بین دانشجویان و افزایش انس با قرآن در این نهاد دانشگاهی مراسم شبی با قرآن با حضور چهره‌های برجسته قرآنی کشوری و استانی و جمعی از دانشجویان و اساتید این نهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری محافل و مجالس قرآنی فرصت مناسبی برای آشنایی هرچه بیشتر دانشجویان با کلام الهی و زندگی معصومین(ع) است بیان کرد: این مراسم برای چهارمین سال متوالی به همت معاونت فرهنگی و با همکاری کانون قرآن و عترت دانشگاه صنعتی اراک برگزار می‌شود.

وفائی‌نژاد با اشاره به انجام تبلیغات و اطلاع رسانی در راستای برگزاری این مراسم نورانی و روح بخش اظهار کرد: در این محفل نورانی حمیدرضا احمدی وفا از قاریان بین المللی، مسعود اکبری از حافظان مطرح استان مرکزی و علیرضا طاهری حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه این محفل ویژه دانشجویان و اساتید این نهاد دانشگاهی برگزار می‌شود و ورود برای عموم افراد نیز آزاد است افزود: این مراسم امروز، 19 آبان‌ماه ساعت 18 بعد از نماز مغرب و عشاء در سالن پروین اعتصامی دانشگاه صنعتی اراک برگزار خواهد شد.

مسئول روابط عمومی دانشگاه صنعتی اراک اجرای مسابقات قرآنی و اهدای جوایز به شرکت کنندگان را از دیگر برنامه‌های جانبی این مراسم عنوان کرد.

captcha