معرفی رابطان مهدویت در سازمان‌ها و نهاد‌های شاهین‌شهر
کد خبر: 3360641
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۰
حجت‌الاسلام ربیعی خبر داد:

معرفی رابطان مهدویت در سازمان‌ها و نهاد‌های شاهین‌شهر

کانون خبرنگاران نبأ: مسئول بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(ع) شاهین‌شهر گفت: همه مسئولان شاهین‌شهر از فرماندار تا امام‌جمعه و سازمان‌های فرهنگی جهت اشاعه فرهنگ مهدویت یک رابط مهدویت به بنیاد معرفی کرده و خود را برای برگزاری گسترده‌ترین طرح مهدویت در این شهرستان آماده می‌کنند.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، مسئول بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(ع) شاهین‌شهر در مصاحبه با خبرنگار ایکنا درباره فعالیت‌های مجموعه خود گفت: بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شاهین‌شهر که در سال 1385 به همت فرماندار وقت شهرستان و خیران از صنایع اطراف شاهین‌شهر راه‌اندازی شده است در طول فعالیت خود توانسته است هزاران نفر را در دوره‌های حضوری و غیرحضوری و همایش‌های مهدویت با امام زمان آشنا کند.

وی با بیان این‌که امروزه نشر فرهنگ مهدویت بیمه‌کننده نسل جوان و احیا کننده دل‌های مردم و سد محکمی در برابر تهاجم دشمنان است افزود: نشر این فرهنگ و نیز معارف امام‌زمان(عج) با همدلی همگان بالاخص مسئولان میسر می‌شود که این امر در شاهین‌شهر به‌خوبی وجود دارد.

حجت‌الاسلام ربیعی ادامه داد: همه مسئولان از فرماندار شهرستان و امام جمعه شهر گرفته تا سازمان‌های فرهنگی شهرداری و همه دستگاه‌ها نهایت همکاری را در این زمینه دارند تا جایی که اغلب دستگاه‌های اجرایی در این بنیاد رابط مهدویت معرفی کرده و خود را برای برگزاری گسترده‌ترین طرح مهدویت در شاهین‌شهر آماده می‌کنند.

در پایان حجت‌الاسلام ربیعی ابراز امیدواری کرد که این همدلی و هم زبانی الگوی خوبی در همه عرصه‌ها برای این شهرستان و کل کشور است.

محسن ربیعی

captcha