برگزاری همایش تجلیل و تکریم از بخشداران و مدیران قرآنی شهرستان بابل
کد خبر: 3350089
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۴

برگزاری همایش تجلیل و تکریم از بخشداران و مدیران قرآنی شهرستان بابل

کانون خبرنگاران نبأ: همایش تجلیل و تکریم از بخشداران و مدیران قرآنی شهرستان بابل با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در بابل برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، حجت‌الاسلام ناصر شکریان در این همایش که 31 مردادماه با حضور فرماندار و مسئولان شهرستان بابل در سالن اجتماعات شهید آوینی این اداره‌کل برگزار شد، با تبریک ایام دهه کرامت به بیان ویژگی‌های شخصیتی امام رضا(ع)‌ پرداخت و گفت: بزرگترین نعمت ما ایرانی‌ها همین وجود مبارک قبر مطهر امام رضا(ع)‌ در کشور است که سبب نزول رحمت الهی برای کشور و ملت است و باید قدردان این نعمت برگ باشیم.

وی در ادامه به آثار توجه به زیارت امام رضا(ع)‌ در معارف دینی پرداخت و بر لزوم توجه به مفاهیم قرآنی تاکید کرد و بیان کرد: توجه به مفاهیم و معارف قرآنی زمینه های بازگشت به فطرت الهی انسان را فراهم می‌کند و موجب تکامل بشری و تقویت روحیه معنوی در ابعاد مختلف سلامت روحی و روانی به شمار می‌آید.

در ادامه این مراسم عباس‌پور، فرماندار ویژه بابل نیز ضمن تقدیر از فعالان قرآنی به آثار و برکات قرآن در زندگی اشاره کرد و بیان کرد: بهره‌گیری از قرآن و مفاهیم قرآنی برای همگان لازم و ضروری است و همه مسئولان باید نسبت به ترویج فرهنگ قرآن در جامعه تلاش کنند.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم که با حضور چهار بخشدار گتاب،‌ بابلکنار، لاله‌آباد و مرکزی برگزار شد، از بخشدارانی که در سال 93 بالاترین رتبه را کسب کردند، تقدیر به‌عمل آمد.

captcha