بازدید از ۶ مؤسسه قرآنی ـ مردمی نورآباد و الشتر لرستان
کد خبر: 3320139
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶
طی هفته جاری انجام می‌شود؛

بازدید از ۶ مؤسسه قرآنی ـ مردمی نورآباد و الشتر لرستان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: طی مراسمی با حضور مدیرعامل اتحادیه مؤسسات لرستان از شش تشکل قرآنی شهرستان‌های نورآباد و الشتر استان در هفته جاری بازدید می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی امیدیان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات‌ قرآنی ـ مردمی استان لرستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اعلام این خبر گفت: در هفته جاری از شش مؤسسه قرآنی نورآباد و یک مؤسسه الشتر به‌منظور بررسی، رفع و تقویت نقاط ضعف و زمینه‌سازی و بهره‌مندی قرآن‌دوستان از ظرفیت‌های بهتر تشکل‌های قرآنی شهرستان بازدید می‌شود.

وی ادامه داد: پنج مؤسسه قرآنی شهرستان نورآباد که دارای مجوز از اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان و عضو اتحادیه هستند به نام‌های قرآن، پیامبر اعظم(ص)، علی‌بن موسی‌الرضا(ع)، آل عمران‌، شمس‌‌الضحی و غدیر هستند.

امیدیان تصریح کرد: همچنین بازدید از مؤسسه‌‌ یاسین در الشتر که مرکز شهر سلسه است انجام می‌گیرد البته در این شهرستان دو مؤسسه با عنوان گنجینه رستگاری است که به‌دلیل درگذشت نورمحمد مصدق، مدیر مؤسسه فعالیتشان کمتر است و همچنین مؤسسه‌ای در فیروزآباد است که مکانش قرار است، تغییر کند.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات ـ قرآنی مردمی استان لرستان بیان کرد: طی برنامه‌ریزی انجام شده مقرر شده است تا هر هفته مؤسسات دو شهرستان به‌منظور سطح‌بندی مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی تأکید کرد: در نظر داریم این بازدیدها با حضور منصور احمدی، مسئول دفتر امور قرآن و عترت اداره‌کل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان لرستان و همچنین محمد لروند، مسئول دارالقرآن اداره‌ تبلیغات اسلامی استان به‌منظور پیگیری مشکلات و ارتقای نقاط ضعف مؤسسات انجام می‌گیرد.

captcha