نگاه به خطوط قرآن چشم و قلب انسان را نورانی می‌کند
کد خبر: 3316061
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۶
امام‌جمعه شهرستان عجب‌شیر:

نگاه به خطوط قرآن چشم و قلب انسان را نورانی می‌کند

کانون خبرنگاران نبأ: حجت‌الاسلام شربیانی ماه رمضان را ماه بهار قرآن خواند و تأکید کرد: تا می‌توانید در این ماه مبارک در جلسات قرآن شرکت کنید و قرآن بخوانید زیرا نگاه به خطوط قرآن چشم و قلب انسان را نورانی می‌کند.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود شربیانی، امام‌جمعه عجب‌شیر، 29 خردادماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر‌ستان به بیان فضایل ماه مبارک رمضان پرداخت و گفت: سال عبادی با ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود و این ماه بهترین بهار بندگی و عبادت خداوند است.

وی ماه رمضان را ماه بهار قرآن خواند و افزود: تا می‌توانید در این ماه مبارک در جلسات قرآن شرکت کنید و قرآن بخوانید زیرا نگاه به خطوط قرآن چشم و قلب انسان را نورانی می‌کند.

امام‌جمعه عجب‌شیر ضمن سفارش به تقوا، زکات، اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به ماه رمضان ماه نزول قرآن، اظهار کرد: ماه رمضان، ماه رحمت، برکت، مغفرت، کرامت، عزت، توبه، آمرزش، خودسازی، تصفیه درون از رذائل و در یک کلام ماهی است که می‌تواند انسان پیراسته از همه‌ رذائل و آراسته به همه‌ حسنات و فضایل شود. ماه رمضان ماهی است که خوان نعمت الهی در سر تا سر گیتی پهن شده و همه مؤمنان و مؤمنات بر سر این سفره نشسته و استفاده می‌کنند خاصه سالکان و نیکان که از این سفره پهن شده کمال استفاده را می‌برند.

وی از حضور پرشور مردم در مراسم تشییع شهدا تشکر کرد و گفت: مردم ایران به آرمان‌های شهدا،‌ انقلاب و آرمان‌های رهبر انقلاب پایبند هستند و این پایبندی را در همه مناسبت‌ها ثابت کرده‌اند. تشییع باشکوه، شورانگیز و حماسی مردم شریف تهران پیام روشن به دشمنان کینه‌توز خارجی و سازشکاران داخلی بود و و پیام‌شان این بود ما حرف منطق داریم و نباید در مذاکرات تسلیم شویم.

حجت‌السلام شربیانی تصریح کرد: در مذاکرات هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران امید است با رعایت تمامی خطوط قرمز ترسیم شده توسط مقام معظم رهبری موفقیت از آن جمهوری اسلامی ایران باشد و حقوق هسته‌ای و تحقیقات هسته‌ای ملت رعایت شده و تمامی تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران برداشته شود.

امام‌جمعه عجب‌شیر در پایان با گرامیداشت یاد آیت‌الله بهشتی و شهدای هفتم ‌تیر به آغاز هفته قوه قضائیه اشاره کرد و یادآور شد: قوه قضائیه از نهادهای مقدس کشور است که به برکت انقلاب اسلامی به‌وجود آمده و با هماهنگی با دو قوه مجریه و مقننه در راستای حفظ امنیت، آرامش و آسایش کشور و ملت می‌کوشد.

جعفر آهی

captcha