فعالیت مستمر کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآن در نظام سلامت
کد خبر: 2612643
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۱
ظرف یک ماه آینده محقق می‌شود؛

فعالیت مستمر کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآن در نظام سلامت

گروه سلامت: معاون وزیر بهداشت با اشاره به انتصاب رئیس جدید مرکز قرآن و عترت این وزارتخانه، گفت: کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآن در نظام بهداشت و سلامت ظرف یک ماه آینده فعال و مستمر به کار خود ادامه خواهد داد.

محمدرضا فراهانی، معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اشاره به انتصاب رئیس جدید مرکز قرآن و عترت این وزارتخانه، عنوان کرد: کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآن در نظام بهداشت و سلامت نیز ظرف یک ماه آینده فعال و مستمر به کار خود ادامه خواهد داد.
فراهانی در خصوص برنامه‌های کوتاه مدت و میان مدت مجموعه نیز، اظهار کرد: هر برنامه و هر اقدام اجرایی مستلزم داشتن منابع مالی و انسانی لازم است. آرزوهای ما بزرگ و نامحدود ولی توان ما محدود است.
معاون دانشجویی و فرهنگی وزیر بهداشت تصریح کرد: به طور مثال در سیاست‌های کلان بحث سلامت معنوی و سبک زندگی سالم و مسائل فرهنگی و دینی بیماران توجه جدی شده است و کمیسیونی نیز در این رابطه ایجاد شده تا اقدامات اجرایی آن را برنامه ریزی کنند.
وی خاطرنشان کرد: قطعا یکی از فازهای طرح تحول نظام سلامت نیز باید فاز فرهنگی باشد. هم اکنون نیز به دلیل اینکه ابعاد آن شفاف، مشخص و تعریف شده نیست بنابراین در گام‌های نهایی طرح تحول باید به آن پرداخته شود.

captcha