این بار خدا با تو سخن می‌گوید
کد خبر: 1475338
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۰

این بار خدا با تو سخن می‌گوید

گروه اندیشه: این بار خدا با تو سخن می‌گوید، امروز همه حرف‌ها، آرزوها، مشکلات و دغدغه‌هایت را به او بسپار و با آرامش خیال به زندگیت برس.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، اگر در زندگی وضعیتی برایت پیش آید که قادر به اداره کردن آن نیستی برای رفع کردن آن تلاش نکن، آن را در صندوق چیزی برای خدا بگذارتا برایت انجام ده

همه چیـز انجام خواهد شد ولی در زمان مورد نظر خدا، نه تو، وقتی که مطلبی را در صندوق خدا گذاشتی، همواره با اضطراب پیگیری نکن. در عوض روی تمام چیزهای عالی و شگفت‌انگیزی که الان در زندگی‌ات وجود دارد تمرکز کن .

ناامیـــــــــد نشو…
شاید یک روز بد در محل کارت داشته باشی: به مردی فکر کن که سال‌هاست بیکار است و شغلی ندارد، ممکن است غصه زودگذر بودن تعطیلات آخر هفته را بخوری: به زنی فکـر کن که با تنگدستی وحشتناکی روزی دوازده ساعت، هفت روز هفته را کار می‌کند تا فقط شکم فرزندانش را سیر کند.

وقتی که روابط تو رو به تیـرگی و بدی می‌گذارد و دچار یأس می‌شوی به انسانی فکر کن که هرگز طعم دوست داشتن و مورد محبت واقع شدن را نچشیده؛ وقتی ماشینت خراب می‌شود و تو مجبوری برای یافتن کمک کیلومترها پیاده بروی به فرد معلولی فکر کن که دوست دارد یک بار فرصت راه رفتن داشته باشد.

ممکن است گاهی احساس بیهودگی کنی و فکر کنی که اصلا برای چه زندگی می‌کنی و بپرسی هدف من چیست؟

شکــــــــرگزار باش
در اینجا کسانی هستند که عمرشان آن‌قدر کوتاه بوده که فرصت کـافی برای زندگی کردن نداشتند، وقتی متوجه موهایت که تازه خاکستری شده در آینه می‌شوی به بیمار سرطانی فکر کن که آرزو دارد کاش مویی داشت تا به آن رسیدگی کند.

انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین
|
-
|
۱۳۹۳/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۲
0
0
خیلی معرکه بود
دم شما گرم
آدمو به زندگی امیدوار میکنه
captcha