لزوم توجه مضاعف به امر به معروف و نهی از منکر همزمان با روزشمار محرم
کد خبر: 1466258
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷

لزوم توجه مضاعف به امر به معروف و نهی از منکر همزمان با روزشمار محرم

گروه اجتماعی: در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر دزفول بر لزوم توجه مضاعف به امر به معروف و نهی از منکر همزمان با روز شمار محرم،‌ تأکید شد.

مهران خوشبخت،‌ مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دزفول در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، جایگاه امر به معروف و نهی ازمنکر در جامعه انسانی را با بیان حدیثی از حضرت علی(ع) یاد‌آور شد و گفت: حضرت علی(ع) در مورد امر به معروف و نهی ازمنکر می‌فرمایند: « برپایی و استواری دین در سایه امر به معروف و نهی از منکر و برپاداشتن حدود الهی است».

وی ادامه داد:‌ دقت در سخن حضرت، فرد مسلمان متعهد و باایمان را به این سمت و سو هدایت می‌کند که دو اصل امر به معروف و نهی از منکر دارای مراتبی هستند که عامل آگاه باید به آنها توجه و تمرکز یابد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دزفول به برخی از مصادق دو اصل امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت:‌ با توجه به ماه محرم و جایگاه ارزشمندی که دو اصل امر به معروف و نهی از منکر در قیام عاشورا، ‌لزوم توجه و اجرای فرامین الهی به ویژه امر به معروف و نهی از منکر،‌ اهمیتی مضاعف می‌یابد.

یادآور می‌شود، در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر کمیته امداد امام(ره) شهرستان دزفول که بدین منظور برگزار شد،‌ برنامه‌ریزی‌های ماه محرم و مراسم ویژه عزادرای‌های حسینی و هماهنگی‌های لازم صورت گرفت.

captcha