آتش تفرقه و اختلاف دامن آمریکا را می‌گیرد
کد خبر: 1460952
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۶
امام جمعه بیرجند:

آتش تفرقه و اختلاف دامن آمریکا را می‌گیرد

گروه سیاسی: امروز استکبار و آمریکا آتش تفرقه و اختلاف را کشورهای اسلامی روشن کرده و یقین داریم آتش فتنه‌انگیزی دامن آمریکا را خواهد گرفت.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام علی رضایی، امام جمعه بیرجند دیروز، 25 مهر در خطبه‌های نماز جمعه گفت: باید صالح شویم و جامعه را به سمت صلاح پیش ببریم.



وی با بیان اینکه اسراف در نعمت‌های الهی و اتلاف عمر حرام است، بیان کرد: گمشده انسان‌ها رستگاری است و امام علی(ع) می‌فرمایند: اگر به دنبال کلید رستگاری هستید باید دستورات خدواند متعال و پیامبر(ص) را اطاعت کنید.



امام جمعه بیرجند با اشاره به فواید مداومت بر تلاوت دعای صباح امیرالمؤمنین(ع)، گفت: باید معارف اهل بیت(ع) در جامعه احیا شود.



رضایی عنوان کرد: اگر تبلیغات و امر به معروف در جامعه کمرنگ و کم اثر است باید دلیل آن را در اعمال و رفتار خود جستجو کنیم.



وی به روز تربیت بدنی و ورزش و 28 مهرماه روز جهانی پوکی استخوان اشاره کرد و افزود: باید در سبک زندگی و عادات نامناسب غذایی خود تغییر ایجاد کنیم چراکه با اتخاذ عادات صحیح غذایی و تحرک بدنی می‌توان از بروز بیماری پیشگیری کرد.



امام جمعه بیرجند در ادامه گروهک تروریستی داعش را ساخته آمریکا دانست و ادامه داد: امروز استکبار و آمریکا آتش تفرقه و اختلاف را کشورهای اسلامی روشن کرده و یقین داریم آتش فتنه‌انگیزی دامن آمریکا را خواهد گرفت و ما باید همیشه برای دفاع از انقلاب اسلامی در برابر دشمنان آماده باشیم.



رضایی با اشاره به روز خانواده، یادآور شد: باید جمعیت کشور افزایش یابد و همه مسئولیت دارند تا ازدواج را برای جوانان تسهیل کنند.

captcha