اختصاص دو میلیارد ریال برای توسعه حرم امامزداگان احمد و محمود دلفان
کد خبر: 1450073
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۰

اختصاص دو میلیارد ریال برای توسعه حرم امامزداگان احمد و محمود دلفان

گروه اجتماعی: مسئول نمایندگی اوقاف دلفان از هزینه شدن دو میلیارد ریال اعتبار جهت بازسازی و توسعه حرم امام‌زداگان احمد و محمود در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، مسلم مرادزاده، مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان دلفان یک‌شنبه، 23 شهریور در جمع خبرنگاران از هزینه شدن دو میلیارد ریال  اعتبار جهت بازسازی و توسعه حرم امام‌زداگان احمد و محمود(ع) در این شهرستان خبر داد و افزود: با این میزان اعتبار بخش سفت کاری بنای این امام‌زدگان به پایان رسید.

وی با اشاره به این‌که برای تکمیل بنای این امام‌زادگان به سه میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است، اضافه کرد: در قالب طرح جامع توسعه حرم امام‌زادگان احمد و محمود (ع) زائرسرا، پارکینگ و نوسازی بقعه پیش‌بینی شده است.

مرادزاده نبود زائرسرا، مشکل آب و برق و سرویس‌های بهداشتی را از مهم‌ترین مشکلات زائران این امام‌زادگان عنوان کرد و گفت: از 50 کیلومتر مسیر نورآباد به باولین سه کیلومتر آن آسفالت نیست که امیدواریم در سال‌جاری با تکمیل آسفالت این مسیر زمینه دسترسی آسان مردم شهرستان دلفان برای زیارت فراهم شود.

یادآور می‌شود، بنای این امام‌زداگان که از فرزندان امام موسی کاظم (ع) می‌باشند در 50 کیلومتری غرب شهر نورآباد مرکز شهرستان دلفان واقع شده‌اند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فیضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۲۳:۱۸
0
0
با سلام این دو امام زاده واقعا مظلوم واقع شده‌اند وبه همین خاطر است دیگران دست درازی میکنندوبا تشکر از برادر عزیز آقای مراد زاده که واقعا مخلصانه زحمت میکشند
captcha