اجرای ۱۰۰ طرح عمرانی در ۸۸ بقعه متبرکه فارس
کد خبر: 1439788
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۹

اجرای ۱۰۰ طرح عمرانی در ۸۸ بقعه متبرکه فارس

گروه اجتماعی: معاون بهره‌وری اقتصادی اوقاف فارس از اجرای ۱۰۰ طرح عمرانی در ۸۸ بقعه متبرکه این استان در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، الیاس رضایی، معاون بهره‌وری اقتصادی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس امروز، 25 مرداد در جمع خبرنگاران با اشاره به نامگذاری سال به نام «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» گفت: سازمان اوقاف نیز در این راستا برنامه‌های اقتصادی و فرهنگی متنوعی را جهت تحقق نام سال دنبال می‌کند.
وی اظهار کرد: برنامه اقتصادی 93 بقاع متبرکه فارس با هدف ارائه خدمات بیشتر به زائران و بهره‌مندی همه جامعه از مواهب وجود امامزادگان و بقاع متبرکه تدوین شده است.
رضایی اظهار کرد: در سال جاری برای 206 بقعه متبرکه استان طرح‌های عمرانی شامل احداث، تکمیل و توسعه و همچنین تعمیر و مرمت و تجهیز پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده است.
وی با بیان اینکه در این برنامه اولویت به تکمیل ساختمان نیمه تمام بقاع متبرکه استان داده شده است، گفت: هم‌اکنون 100 طرح عمرانی به مساحت 52 هزار متر مربع در 88 بقعه متبرکه فارس در حال اجراست.
معاون بهره‌وری اقتصادی اوقاف فارس ابراز کرد: با توجه به پیشرفت بسیار خوب این طرح‌ها پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری، همه برنامه‌های مصوب سال 93 برای عمران و بازسازی 206 بقعه متبرکه فارس اجرایی شود.

captcha