بهره‌گیری از سبک زندگی حضرت خدیجه(س)؛ راهگشای زنان مسلمان در عصر کنونی
کد خبر: 1426888
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۰

بهره‌گیری از سبک زندگی حضرت خدیجه(س)؛ راهگشای زنان مسلمان در عصر کنونی

گروه اجتماعی: مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، گفت: بی‌شک در دنیای امروز و در جامعه اسلامی بهره‌گیری از سبک زندگی حضرت خدیجه(س) می‌تواند راهگشای زنان مسلمان در عصر کنونی قرارگیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ناصرشکریان، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران، گفت: بی‌شک در دنیای امروز و در جامعه اسلامی بهره‌گیری از سبک زندگی حضرت خدیجه(س) می‌تواند راهگشای زنان مسلمان در عصر کنونی قرارگیرد.

وی افزود: همسر پامبر اسلام(ص) اولین زنی بود که اسلام آورد و تمام ثروت وموقعیت اجتماعی خود را صرف تقویت اسلام و مسلمانان کرد، خدای متعال در مقابل این ایثارگری و فداکاری فرزندی چون حضرت زهرا(س) به‌عنوان پاداشی بی‌نظیر به ایشان اعطا کرد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان ضمن اشاره به تعدادی از فضیلت‌های اول بانوی اسلام، ادامه داد: در مقام و منزلت این بانوی اسلام چه در روایات اسلامی اهل‌تشیّع و اهل‌تسنن سخنان فروانی آمده تا جایی که خداوند متعال سلام  به ایشان رسانده است.

وی عنوان کرد: دنیای اسلام نیازمنده بهره‌گیری از سبک زندگی سرور بانوان جهان حضرت خدیجه(س) است و همه زنان جامعه اسلامی باید با الگو گرفتن از روش و سیره ایشان در مقابل تهاجم‌های فرهنگی دنیای غرب و وجود رخنه‌های فرهنگی در حوزه زنان، خود را بیمه کنند.

captcha