تلاوت «محمد قطب الطویل» در نمایشگاه شب‌های نورانی
کد خبر: 1426412
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱

تلاوت «محمد قطب الطویل» در نمایشگاه شب‌های نورانی

گروه فعالیت‌های قرآنی: محمد قطب الطویل، قاری مصری امشب، ۱۵ تیرماه در محفل انس با قرآن کریم نمایشگاه شب‌های نورانی آیاتی از کلام وحی را تلاوت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، نمایشگاه شب‌های نورانی در محضر قرآن و عترت(ع) هر شب یک محفل انس با قرآن با حضور اساتید مصری و ایرانی برگزار می‌کند که هشتمین محفل انس با قرآن این نمایشگاه با تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط محمد قطب الطویل اجرا می‌شود.
محفل انس با قرآن کریم در نمایشگاه شب‌های نورانی، امشب، 15 تیرماه مصادف با هشتم ماه مبارک رمضان از ساعت 22:30 تا 23 در مصلای امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.
همچنین برنامه جزء‌خوانی قرآن نمایشگاه شب‌های نورانی در محضر قرآن و عترت(ع) نیز امشب از ساعت 20 تا 21 با تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط محمدحسین سعیدیان، عباس امام جمعه و حمیدرضا احمدی‌وفا برگزار می‌شود.
محافل انس با قرآن نمایشگاه شب‌های نورانی که به همت شورای عالی قرآن برپا می‌شود، از شبکه رادیویی قرآن به صورت زنده و مستقیم پخش می‌شود.
یادآور می‌شود، نمایشگاه «شب‌های نورانی در محضر قرآن و عترت(ع)» به همت مدیریت مصلای امام خمینی(ره) و با همکاری سایر نهادها و دستگاه‌ها از اول ماه مبارک رمضان در مصلی امام خمینی(ره) برپا شده است.

captcha