تهاجم فرهنگی تنها گزینه روی میز دشمنان ایران اسلامی است
کد خبر: 1377281
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۶
حجت‌الاسلام شکریان:

تهاجم فرهنگی تنها گزینه روی میز دشمنان ایران اسلامی است

خبرنگاران افتخاری/ محمدرضا فلاح‌نیا: مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: آنچه که امروز ما شاهد آن هستیم، این است که تنها گزینه روی میز استکبار و دشمنان ایران اسلامی، تهاجم فرهنگی بوده و باید خود را برای مقابله با آن آماده کنیم.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر شکریان، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران روز چهارشنبه، 30 بهمن‌ماه در کارگاه آموزشی «نقد فرق و نحله‌های انحرافی» که از سوی این اداره‌کل با حضور مربیان و معاونان پرورشی سطح استان در سالن شهید آوینی این اداره‌کل برگزار شد، اظهار کرد: آنچه که امروز ما شاهد آن هستیم این است که تنها گزینه روی میز استکبار و دشمنان ایران اسلامی، تهاجم فرهنگی بوده و باید خود را برای مقابله با آن آماده کنیم.

وی ادامه داد: جنگ، محاصره اقتصادی، ترور شخصیت، صدور قطعنامه و برنامه‌ریزی فتنه از جمله کارهایی بوده که دشمنان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران انجام دادند ولی موفقیتی در آن کسب نکردند و آنچه که برای آنها باقی مانده، تهاجم فرهنگی است که ازجمله آن تهاجمات، ایجاد نحله‌های انحرافی بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، برگزاری گفتمان‌های دینی در مدارس استان را یکی از فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی در این زمینه عنوان کرد و گفت: در برنامه‌های بسیار زیادی که در سطح مدارس استان برگزار کرده‌ایم، 15 هزار شبهه را جمع‌آوری کرده و آن را به صورت جزوات در اختیار اساتید گفتمان دینی قرار دادیم تا بتوانیم با ذهنی آماده و پاسخی متقن در مدارس حضور پیدا کنیم.

حجت‌الاسلام شکریان خطاب به مربیان و معاونان پرورشی، بیان کرد: شما عزیزان باید در این زمینه به صورت تخصصی ورود پیدا کرده و بیشتر با شبهات آشنا شوید و برگزاری این دوره یکی از کارهایی بود که سازمان تبلیغات اسلامی می‌توانسته انجام دهد.

یادآور می‌شود، کارگاه آموزشی نقد فرق و نحله‌های انحرافی به مدت دو روز، 30 بهمن‌ماه و اول اسفندماه سال جاری در محل تبلیغات اسلامی مازندران در حال برگزاری است.

captcha