حضور عموم در کارگاه‌های آموزشی مسابقات سراسری قرآن آزاد است
کد خبر: 1376397
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۳

حضور عموم در کارگاه‌های آموزشی مسابقات سراسری قرآن آزاد است

گروه فعالیت‌های قرآنی: کمیته آموزش سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی در این مسابقات گفت: علاوه بر کلاس‌های آموزشی برای فعالان قرآنی، دوره‌های آموزشی برای عموم مردم نیز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، علی بمانی، مسئول کمیته آموزش سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن امروز، 28 بهمن در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری این مسابقات در شیراز گفت: با همکاری مرکز آموزش و پژوهش استانداری فارس علاوه بر کلاس‌های آموزشی برای متخصصان و فعالان قرآنی، دوره‌های آموزشی برای عموم مردم و کارمندان ادارات و دستگاه‌های دولتی شیراز نیز برگزار می‌شود.

وی افزود: برای کسانی که در این کارگاه‌ها شرکت می‌کنند گواهی پایان دوره صادر می‌شود و برای کارمندان دولت نیز این گواهی در حکم دوره‌های ضمن خدمت است.

مسئول کمیته آموزش مسابقات سراسری قرآن با اشاره به برگزاری کلاس‌های قرآن در شهرستان‌ها خاطرنشان کرد: با پیش‌بینی‌های انجام شده سه دوره کلاس آموزشی و بیش از 50 ساعت کلاس از 30 بهمن‌ماه تا ششم اسفند در تالار حافظ و اداره‌کل اوقاف شیراز برگزار می‌شود.

بمانی عنوان کرد: این کلاس‌ها در زمینه‌های روخوانی و روان‌خوانی، تفسیر آیات، تبیین منشور فرهنگ قرآنی، صوت و لحن و تجوید از یکم تا ششم اسفند همزمان با مسابقات کشوری قرآن کریم برگزار می‌شود.

captcha